Finally There Now

Thursday, June 28, 2007

Pakje van Paula

En ja hoor gisteren kreeg ik dus een pakje van Paula, hier naast staat dus de doos en de blauwe sticker er op betekent dus dat ze er iets hebben uitgehaald.
Paula had er voor mij een heerlijk rookworst ingedaan, ze dacht vacuum verpakt moet toch kunnen. Ingeblikt mag wel ik wilde eerst vragen laat twee worsten voor me inblikken,maar we doen het toch maar niet want je kunt een boete krijgen van 60.000 dollar.
Dat gaan we niet riskeren.



Kijk hoe lekker we weer kunnen smullen, Paula heeft er ook een pot pindakaas en hagelslag bij gedaan, ja dat mis ik toch wel hoor. Maar mijn zuster had ook al hagelslag en pindakaas opgestuurd, ja geweldig die zus van mij weet precies wat we hier missen.
Volgende week ga ik Dave en Zherie uit nodigen om te komen fonduen, met heerlijke zelfgemaakte sate saus.






Paula is een excollega van mij, en die wilde graag iets hebben uit Australie.
Nu kunnen we wel geld naar elkaar gaan overmaken, maar ik dacht in plaats van geld koop dan maar wat lekkers voor ons en stuur dat maar op.
Geweldig idee toch.







4 Comments:

  • At 5:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    wouh ! onwijs leuk en lekker !
    je word maar verwend , geniet er maar van.

    groetjes Carolien

     
  • At 5:40 PM, Blogger Tommie said…

    Graag gedaan!!! ik zit met spanning op mijn pakketje te wachten maar dat snap je wel...

    Ik baal wel van die worst....
    Maar in de erwtensoep zitten ook stukjes rookworst....dus zou de volgende keer wat meer daarvan kunnen opsturen....moet je ze alleen gaan afspoelen hihihihihi.....En zal toch anders zijn dan een normale rookworst...hihihhi

    Geniet er maar lekker van en eet je niet misselijk aan de drop..

    Liefs Paula en een lebber van Tommie

     
  • At 8:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    Wat een leuk pakket heb je gekregen. Leek zeker net Sinterklaas? Veel plezier ermee.
    Groetjes
    Lia

     
  • At 10:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hallo daar

    Wat een leuk pakketje, Lekker snoepen enzo.
    Geniet er maar van.

    Groetjes

    Aggy

     

Post a Comment

<< Home