Finally There Now

Friday, May 11, 2007

Deze Week Gemaakt


Deze week heb ik truitjes gebreid, er was vorige week op de club gevraagd of we truitjes wilde breien voor de aids kindertjes in Afrika.
Ze vertelde een verhaal over dat die kindertjes in een krant gewikkeld het ziekenhuis verlieten.

Wij zijn dus allemaal begonnen met breien voor die kinderen, ik heb er vier gebreid deze week en we moeten ze inleveren bij een dame op de club eind juni, dus ik heb nog even en zal al mijn restjes wol gaan gebruiken voor die truitjes.

Kon het toch niet laten om ook tussen door iets leuks te breien, want dit breien is veel leuker, maar ja dat ander is voor een goed doel zullen we maar zeggen.
Dit poesje op het kussentje was ik zo kwijt. Zherie kwam koffie drinken en die was meteen verliefd op het poesje, en zij wilde het graag hebben. Bijna alles wat ik brei ben ik zo weer kwijt.

5 Comments:

  • At 10:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nou, dat kan ik mij ook best voorstellen, want het is schattig!!! En als ik deze foto's zie denk ik nog vaak aan onze telefoongesprekken toen je pas begon met breien en haken...... En als ik dan zie wat je nu allemaal maakt ;-)) Dat katje is toch zo schattig, om over die kleine truitjes maar niet eens te spreken..... Volgens mij zou je best daar een soort "eigen zaakje" kunnen beginnen.....
    Groetjes
    Lia

     
  • At 2:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hey Lidia,
    wat een ontzettend goed idee ! super die truitjes , alleen ik mis wel je egen logo op de truitjes ! niet vergeten hoor, straks komt Oprah Winfrey langs in één van deze ziekenhuizen , dan zit je zo in haar show!ha,ha maar even zonder gein , goeie actie.
    ps, ook grappig voor aan te doen bij een hondje.

    groetjes Carolien.

     
  • At 10:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    Laat ik niet merken dat je ooit een dier zo respectloos behandelt!! Het is al erg genoeg dat mensen hun kinderen gebruiken om hun eigen frustraties op uit te leven. Die kunnen zich tenminst te zijner tijd nog nog verzetten tegen de complexen van hun ouders!! Het enige wat ik nog droeviger vindt dan een olifant die een handstand doet op een tonnetje is een hond met een jurkje aan!!!!

     
  • At 10:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    Sorry Carolien, maar dit is toch bij mij een teer punt, en daar kan Lydia natuurlijk helemaal niets aan doen.....
    Ik hecht erg aan respect voor dieren..............

     
  • At 8:36 AM, Blogger Tommie said…

    Even als reactie op het aankleden van woefjes en andere beestenboel.
    Er zijn nu eenmaal hondjes die het erg snel koud hebben in ons Nederlands klimaat, zoals een naakthond bijv. dus niet alle aankleedpartijen a la chiwawa zijn voor de leukigheid, sommige bevriezen nl al als ze 1 ijskristal zien... :)....

    Hier krijgt Tommie een T-shirt aan als hij bijv een wond heeft (na operatie bijv.) veel diervriendelijker dan zo'n lampekap..'
    En hij heeft zelfs schoenen om zijn voetzolen te beschermen voor bijv. naast de fiets rennen....
    of evt. voor wintersport tegen bevriezing....
    Dus zelfs MET respect voor dieren kun je ze aankleden, alleen dan voor een andere reden dan Paris Hilton dat o.a. doet.

    En Lidia, je truitjes zijn schattig..
    daar zul je veel kindertjes blij mee maken dat weet ik zeker !!..

    Liefs,

    Paula (en een lange lebber van Tommie)

     

Post a Comment

<< Home