Finally There Now

Tuesday, June 12, 2007

Australiasche Post


Zoals jullie hier naast zien heeft mijn zuster ons een pakje toe gezonden, en ze heeft het postbusnummer niet naast de P.O.Box gezet maar daaronder, en ja dat is voor onze post iets te moeilijk want dan moeten ze verder lezen.
Ik kreeg ook te horen toen ik het pakketje op haalde dat er geen postbusnummer op stond, terwijl ik hem toch duidelijk zag staan.
Maar goed ik woon in een dorp en ik ken de mensen die daar werken, dus mijn pakketje komt wel aan.

En kijk hier dan ons pakketje, geweldig we kunnen weer smullen en heerlijke satesaus maken.

2 Comments:

  • At 8:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    Geweldig, twee potjes pindakaas en een pakje hagelslag voor 13,50! Eigenlijk te zot voor woorden. Je zou het er bijna zelf voor gaan brengen. Ik neem aan dat als Ton komt hij de helft van zijn koffer vol heeft met dit soort dingen?
    Groetjes
    Lia

     
  • At 8:27 AM, Blogger Tommie said…

    hihi...hahaha
    Zeer binnekort komt de Nederlandse pindakaas en hagelslag je je neus uit....
    En kun je het niet meer zien voor een aantal jaar !!!
    Let op mijn woorden.....gniffel gniffelllllllll

    Wel lief dat je een pakketje met Nederlandse lekkernijen van je zus hebt gekregen !!

    Liefs Paula en een lebber van Tommie

     

Post a Comment

<< Home