Finally There Now

Tuesday, June 12, 2007

Meer Truitjes

Ja het heeft even geduurd voor dat er weer wat op mijn site kwam, maar we hebben het een beetje druk gehad. Vaak weg op visite en ook visite ontvangen, weer kijken naar huizen en weer afspraken met bouwers het houd niet op. Maar wij willen een juiste keuze maken en niet dezelfde problemen krijgen die de meeste mensen hier krijgen als ze gaan bouwen.Wij hebben geen haast en nemen er de tijd voor. Dit jaar eerst lekker op vakantie samen met Ton (mijn broer) die komt van 7 december tot 7 februari. En het is gelukt ik heb een boot kunnen boeken voor met de kerst en oud jaar.Hier dan mijn truitjes die ik toch nog even tussen door heb kunnen breien voor de baby's in Afrika, iedereen op de club is hier mee bezig.



Ik heb er nu twaalf gebreid, ben met nummer dertien bezig.
Ik heb nog wol genoeg ga dus door tot het eind van de maand, want dan moeten we de truitjes in leveren bij iemand op de club die er voor zorgt dat ze worden verstuurd naar Afrika.
En dan begin ik weer aan wat anders, de sleutelhanger van de "je weet wel kater" want daar heb ik ook een patroon van gekregen van Joke uit Almere.

2 Comments:

  • At 8:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Li,
    Ze zijn wel heel erg schattig moet ik zeggen. Het zou leuk zijn om ze "in bedrijf" te zien, dus met een kindje erin.......
    Groetjes
    Lia

     
  • At 8:39 AM, Blogger Tommie said…

    Echt prachtig Lidia !..
    Binnenkort krijg je een andere brei uitdaging....

    voor de rest zeg ik lekker niks..
    (steekt tong uit...hihihi)

    Knuffies,

    Paula

     

Post a Comment

<< Home