Finally There Now

Monday, July 09, 2007

Poolbeer

Zaterdag avond dacht ik laat ik met de Poolbeer beginnen, we hadden filmpjes gehuurd dus mijn plan was om vast een begin te maken, voordat we lui op de bank zouden gaan zitten.
Helaas maar een klein stukje kunnen doen want de bel ging, we kregen visite Mardy en Simon hadden de kinderen ergens gedropt.
En kwamen gezellig op de borrel.
Nadat de visite weg was zijn wij best een beetje laat toch aan de films begonnen.

Maar zoals jullie zien is toch mijn Poolbeer af, want 1 film vond ik helemal niets toen Tim die zat te kijken ben ik even gaan breien.
En vandaag tussen het wassen en strijken door de beer helemaal afgemaakt.
Ben benieuwd hoe jullie hem vinden.

2 Comments:

  • At 7:51 AM, Blogger Tommie said…

    Ik vind m geweldig !!!

    Deze beestjes zijn echt grandioos..
    Vind het jammer dat je niet dichter in de buurt woont, dan was ik op brei-les gekomen...

    Dikke knuffel,

    Paula

     
  • At 10:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    Geweldig dat ijsje!!!! Het is een poepie geworden.....

     

Post a Comment

<< Home