Finally There Now

Thursday, July 05, 2007

Olifant

Hier dus heel iets anders, vorige week vroegen ze al op de club of ik nog iets had te showen.
Maar ik was zo met de truitjes bezig geweest, dat er van iets anders niets terecht kwam.
Ben dus deze week begonnen met een olifantje, ik had niet verwacht dat ik hem voor vrijdag af zou krijgen, want ik was nogal uithuizig deze week. Maar het is gelukt ik heb dus weer iets te showen.

Kijk wat schattig ze heeft zelfs een broekje aan.
Het was rottig breien want het is geen gewone wol, maar het is gebreid van velours.















En hier dan echt mijn laatste truitjes ik had deze vorige keer vergeten er bij te zetten, maar vrijdag lever ik ze allemaal in en stop met de truitjes breien.
Hier mee kunnen toch achtien kindertjes in Afrika mee worden aangekleed.





2 Comments:

  • At 11:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ik denk dat er eerdaags 18 blije moeders rondlopen daar....

    Een schattig olifantje, maar misschien heeft een van de tantes op het slurfje gestapt?? Hoort dat toch niet een beetje langer?

    Groetjes
    Lia

     
  • At 7:52 AM, Blogger Tommie said…

    Ben helemaal f'lieft op je olli..
    Wat grandioooos joh....

    Knuffel Paula en een lange lebber
    van TOmmie

    (en je truitjes zullen zeker
    goed terecht komen en veel kindertjes warmte geven), mooi project hoor.

     

Post a Comment

<< Home