Finally There Now

Friday, August 10, 2007

Nieuw Breiwerk

Jawel er is weer iets af, ik heb nu een heksje gebreid.
Is ze niet schattig met haar bezem.

Ik neem ze volgende week mee naar de club, en hoop deze keer niet weer dat iemand mijn breiwerk wil hebben.
Vorige week was ik al weer meteen mijn olifantje kwijt.

En hier dan bruid en bruidegom, dit was zo leuk om te breien, alleen het boeketje was best wel even een klusje.
Het is ook allemaal zo klein die bloempjes breien.
En ik vind dat je niet zo goed ziet dat het manneke toch een pak aan heeft.
Maar hij heeft een pak aan met een lange jas, beter was het geweest als ik de hoed donker grijs had gedaan, en dan het pak licht grijs.
Had volgens mij mooier uitgekomen.


Maar ze zijn toch best wel schattig geworden hoor, misschien maak ik ze nog een keer en dan geef ik hem een lichte jas aan.
Maar ik ga eerst aan iets anders beginnen volgende week maak ik de "je weet wel kater"als sleutelhanger. En dan begin ik weer met breien want ik heb weer nieuwe patronen besteld in Nederland bij de Handwerkkist. Geweldige site met veel mooie patronen.
Dus mocht er iemand patronen nodig hebben ga dan even naar www.handwerkkist.com



2 Comments:

  • At 11:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Li,
    Wat een poepies weer. Ik vrees dat de kans klein is dat niemand ze wil hebben.....
    Ik ben nu al nieuwsgierig naar je volgende maaksel.
    Groetjes
    Lia

     
  • At 4:21 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hey Lidia,

    super weer, heel kunstig !
    enne... niet weg geven hoor ,ze zijn echt heel schattig.

    groetjes Carolien.

     

Post a Comment

<< Home