Finally There Now

Monday, July 30, 2007

CANON EOS 400D

Het was voor Tim deze maand een feestmaand, eerst kreeg hij dus op zijn verjaardag te horen dat hij in vaste dienst werd genomen.
En dan de als kado van mij de korte vakantie naar Robe en Mount Gambier.

En toen kreeg hij ook nog eens een heel mooi kado van Ton (mijn broer).
Die belde op en vertelde dat Tim een digitale camera mocht kopen van hem.
Nu hier staat hij dus, geweldig hij heeft een lens van 18 bij 55 en een lens van 75 bij 300.
Hij is hier zo blij mee hij heeft er een kaart bij van 2gb, want deze camera heeft 10.1 megapixels, dan zit een klein kaartje natuurlijk snel vol.

Zondag dus foto's genomen maar hij had mij beloofd dat we samen gevulde speculaas zouden maken, en zoals jullie zien hebben we dat ook gedaan.
We hebben een staaf gebracht naar Sikko en Melanie en het viel in de smaak.
Donderdagavond maken we nog wat stafen want we hebben nog spijs over, die neem ik dan mee naar de club en kunnen we smullen bij de koffie. Tim heeft er vandaag een mee naar zijn werk.
We hebben echt alles zelf gemaakt ook de amandelspijs, was best een klusje want toen Tim het deeg aan het maken was, mocht ik natuurlijk de amandelen pellen.
We hadden ook citroenrasp nodig dat konden we hier niet kopen dus hebben we dat ook zelf gemaakt. De speculaas kruiden had ik van Paula gekregen uit Nederland geweldig want die zijn hier niet te koop, kun je natuurlijk ook zelf maken maar dat is best een klus.

2 Comments:

  • At 9:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ziet er schitterend uit, die camera. Daar zal Tim schitterende foto's mee kunnen maken denk ik. Mooi cadeau hoor. En die spijsstaven, het water loopt me in de mond alleen al bij het zien van de foto. Je kan ze bijna ruiken.

     
  • At 5:32 AM, Blogger Tommie said…

    WOW wat een mooi kado zeg,
    echt een geweldig toestel, heb zelf de D350, en die is al geweldig laat staan deze opvolger!!, en ook mooie lenzen erbij, (hier ook dezelfde grijnzzz) de tele is grandiooos voor natuurfotografie!!

    Dat worden dus fantastische foto's op je blog (dat waren ze al hoor, maar nu natuurlijk helemaal.)

    Hoop dat Tim veel mooie foto's gaat maken en er heel veel plezier van zal hebben, maar dat zal zeker lukken.

    En jammie die speculaas(jes) hahaha zien er heerlijk uit..
    Ben je nu door je kruiden heen en moet ik weer wat opsturen???

    Liefs,
    Paula en een lebber van Tommie

     

Post a Comment

<< Home