Finally There Now

Thursday, August 23, 2007

Cadeautje

Hier zien jullie wat mijn vriendin Lia voor me heeft gemaakt, ze vond alles zo leuk dat ze alles wat ik heb gemaakt bij elkaar heeft gezet, en daar een schilderijtje van heeft gemaakt. Ik kreeg het dus toegezonden zoals jullie hierboven zien, ik vond het zo leuk dat ik meteen ging kijken om daar een lijstje voor te kopen.
Maar helaas op dat formaat was geen lijstje te krijgen, zelfs niet bij de lijsten maker.


Ik mailde dat naar Lia, en ze was zo lief om alles weer voor me aan te passen.
Ze heeft ze allmaal gemaakt op maat 10x15 en zo kon ik dus heel eenvoudig een lijstje er voor kopen. Het is echt geweldig wat Lia allemaal kan, als je dat ziet ben je er jaloers op.
En als jullie willen zien wat ze zo allemaal heeft gemaakt kun je even kijken op haar site.
www.dingenvanlia.nl echt te moeite waard om daar even rond te neuzen.


Ik heb dus nu een lijstje gekocht waar ze alle vier in passen, Staat tot ons eigen huisje klaar is in onze slaapkamer. Want we willen hier niets aan de muur gaan hangen, moet je weer alle gaatjes dicht maken en schilderen voordat je er uit gaat.

2 Comments:

  • At 10:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Li,
    Dank je wel voor het compliment. Het is een hartstikke leuk lijstje dat je gekocht hebt. Komen ze enig in uit.
    Groetjes
    Lia

     
  • At 3:26 AM, Anonymous Anonymous said…

    hey lidia,

    super idee en ontzettend leuk gedaan!
    al je werkjes op een rij , zo zie je maar een echte crea, bea .
    leuke attentie van je vriendin !

    groetjes Carolien.

     

Post a Comment

<< Home