Finally There Now

Sunday, September 09, 2007

Speculaas Poppen

Wij hebben Speculaaspoppen gemaakt, is niet helemaal gelukt want de poppen lieten we een beetje te lang in de oven, dus die smaakte een beetje verbrand.
Maar zoals jullie zien zijn de molentjes goed gelukt

Kijk hier dan onze planken, ik heb een site gevonden op Internet die deze planken verkoopt. Voor de Nederlanders hier in Australie zal ik even de site vermelden www.piece-cake.nl en niet alleen voor de Nederlanders hier maar ook voor degene in Nederland is het leuk om te weten waar je de Speculaasplanken kunt kopen. En het is een geweldige zaak, ik kreeg alles netjes opgestuurd en had het ook best snel binnen.
En ze hebben niet alleen planken hoor, ze verkopen veel andere dingen, mixen voor cake en brood en heel belangrijk voor ons in Australie SPECULAASKRUIDEN.
Ik zou zeggen ga er even kijken, en mocht je in Nederland wonen komt hier het adres,
Piece of Cake Plantsoenstraat 15 in Purmerend.





Hier wil ik ook nog even mijn tweede heksje laten zien, die heb ik gemaakt voor Wil een vriendin van mijn zuster in Nederland. Ik hoorde dat zij heksen leuk vind. Dus nu maar hopen dat mijn heksje ook in de smaak valt.



2 Comments:

  • At 9:16 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Li,
    Ik vind het er verrukkelijk uitzien, verbrand of niet. En je hoeft je ook niet af te vragen of je een beetje aan de vroege kant bent met je poppen. Albert Hein had het eerste strooigoed alweer in de stellingen staan.... Zal mij benieuwen wanneer je bij Blokker weer over de kerstballen struikelt. Mateloos irritant is dat toch. Maar goed, mijn buren zijn op zomervakantie in Oostenrijk volledig ingesneeuwd, dus alles kan tegenwoordig. Ik denk dat ik dit jaar op dierendag maar vast eens het vuurwerk ga afsteken. Ben ik ook eens de eerste ergens mee.....
    Het heksje is weer schattig. Zal ze vast blij mee zijn.
    Groetjes
    Lia

     
  • At 2:43 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hey Lidia,

    het ziet er inderdaad erg lekker uit!
    Leuk dat je de site vermeld waar je even kan snuffelen.
    En inderdaad ook de kerst spullen kan je al kopen bij de Action ! ik wist niet wat ik zag , het moet niet gekker worden !

    groetjes carolien

     

Post a Comment

<< Home