Finally There Now

Monday, January 28, 2008

De Sjoelbak


Jawel onze Sjoelbak is klaar, Ton heeft hem gemaakt. We hebben hier hout gekocht maar de stenen heeft Ton meegenomen vanuit Nederland want die kun je hier natuurlijk niet kopen.
Ze weten helemaal niet wat Sjoelen is. Hier dus een paar foto's van ons, terwijl wij Sjoelen.
Heerlijk in de buitenlucht, ja dat komt in Nederland niet vaak voor, dat je kunt Sjoelen in de buitenlucht. Daar boffen wij maar mee.


En dan hier de winnaar Ton, ik kwam op de tweede plaats en Tim heeft dus verloren.
Ik ben benieuwd hoe onze vrienden het gaan vinden, we zullen eens met ze gaan Sjoelen.
Misschien vinden ze er wel helemaal niets aan, maar wie weet als ik zorg dat er genoeg bier bij staat. Wat dat kennen ze wel gezelligheid met bier voor de rest weten ze hier in Australie niet wat gezelligheid is.

4 Comments:

  • At 2:47 AM, Anonymous Anonymous said…

    Dat is weer een knap stukje werk van Ton hoor. Hij ziet er schitterend uit. Ik ben inderdaad ook benieuwd naar de reacties. Misschien krijgen ze wel volkomen de slappe lach.... Lijkt me een leuk idee om eens een soort "spelletjesavond" te organiseren. Misschien zet je wel een hele nieuwe trend!

     
  • At 6:40 AM, Blogger Tommie said…

    Ohhhh Ik wil ook een sjoelbak....
    Pure nostalgie !!!...

    Dat heeft Ton maar mooi gemaakt zeg, toppie!!

    En..dat gaat een hit worden hoor,
    al helemáál MET bier erbij....
    Dus eerst het bier, dan pas sjoelen...vinden ze het zeker grandioos, poffertjes erbij...
    het kan niet Nederlandser toch?

    Heb je nog Nederlandse dingen nodig? dan meld je je wel toch?
    Jullie nog even gezellig genieten van Ton en proberen hem te verslaan :)

    Heel veel liefs,
    Paula

     
  • At 7:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Li, ik ben een tijdje niet op de computer geweest. Leuk joh die sjoelbak en als ik dat dan weer zie, heb ik best wel een beetje spijt dat ik de mijne met de verhuizing heb weggedaan, maarja.
    Ik hoop dat jullie veel plezier beleven met de sjoelbak, want ik vond het ook altijd een leuk tijdverdrijf.
    Aja.

     
  • At 11:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi luitjes

    Wat een leuk idee om een sjoelbak te maken.
    Je vrienden zullen wel heel raar opkijken als ze dat zien.
    Wie weet gaan ze het nog leuk vinden ook. Dan kan Ton als hij weer komt meer sjoelbakken maken.
    Het zijn weer hele mooie foto's ook van dat park en die natuur.
    Zo te zien genieten jullie nog steeds daar.
    groetjes daar.

    Aggy en family

     

Post a Comment

<< Home