Finally There Now

Thursday, October 18, 2007

Dagje Golfen

Met Beatrice van de club Chat and Do, ben ik naar de golfclub geweest. Het was een dag dat de members een gast mochten meenemen.
En er werd een competitie gespeeld, je zat in een groepje van drie of vier personen.

Hier gingen we dus op pad ieder zijn eigen
karretje met golfclubs, zelfs ik had een eigen kar want Beatrice heeft alles dubbel.
Als haar zuster over is spelen ze ook altijd golf.




Hier mocht ik beginnen nog maar even vragen voor de zekerheid, de dames beginnen tussen de rode paaltjes, en de heren tussen de witte paaltjes.Mochten jullie denken ach golfen is maar een balletje slaan, nu zoals je op de foto kunt zien, je
loopt je benen onder je kont vandaan. Helemaal als je zo slim bezig bent als ik, en terwijl je
verder loopt en zo aan het kletsen bent vergeet je bal op te pakken. Ja dan kun je weer
helemaal terug lopen.





Dit is Ann en zei was erg goed die dag, ze sloeg de ballen behoorlijk ver weg.Op naar de volgende hole, wat was ik moe ik had graag in het karretje willen zitten in plaats van erachter lopen.







Ook dit vrouwtje sloeg de ballen ver weg, iedereen was natuurlijk veel beter dan ik maar goed voor mij was het ook de eerste keer.
En ook Beatrice was heel erg goed, ik zou willen dat ik zo kon spelen, maar dan moet je het echt vaker gaan doen.








Hier sla ik hem dan weg, het lijkt of ik te ver weg sta, maar het is de bedoeling dat je eerst een paar keer probeert dan moet je het gras raken.
Dan sla je pas echt en is het de bedoeling dat je bal raakt, wat bij niet altijd het geval was. Ik sloeg gewoon over de bal heen in de ruimte, het lijkt zo makkelijk maar dat is het beslist niet. Even de bal nakijken jaja ik sloeg raak en hij ging een aardig stuk weg, lang niet zo ver als de andere maar ik was toch een beetje trots. En daarbij heb ik hem toch ook een keer in het hole geslagen dat was feest. Het was een geweldige dag de dames hebben me goed les gegeven, ik zou het zeker nogmaals willen doen maar dan niet zo lang. Ik zou negen holes willen spelen en niet meer 18 holes, ik was gebroken veel te veel voor de eerste keer ben ook geen achtien meer.









2 Comments:

  • At 10:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ik weet dat het er heel ontspannen uitziet altijd, maar dat het erg goed voor je conditie schijnt te zijn omdat je je te pletter loopt. En dat kan je eigenlijk ook wel zien aan de foto's. Gigantische afstanden. Je kan natuurlijk ook eens zoeken naar een midgetgolfbaan. Lekker dicht bij elkaar, ha, ha.

     
  • At 11:24 PM, Blogger Tommie said…

    OH...Lidia, wat leuk..
    Ik heb ooit (in een ver verleden) haha ook eens op de golfbaan gestaan en ik vond het ook erg leuk om te doen...
    Moet zeggen dat ik het eens ben met je 18 holes verhaal, da's een beetje 'too much' he...

    Wel lekker in de buitenlucht bezig zijn, maar achteraf maar lekker rustig aan doen he !!!.

    Grandioze foto's weer...
    (misschien bedenk ik me nog en komen we naar jullie ipv de geplande U.S.A. trip volgend jaar..
    Maar ja dan moet ik 'hubbie' ook zo ver krijgen natuurlijk....

    Liefs en we bellen snel weer.

    Paula en een extra lange lebber van Tommie

     

Post a Comment

<< Home