Finally There Now

Friday, February 22, 2008

Tuffy Tuffin

















Hier dan een foto van Tuffy Tuffin de Koala die wij hebben geadopteerd.
Dit Certificaat kregen wij opgestuurd vanuit Port Macquarie waar het Koala Ziekenhuis is gevestigd.
Wij hebben reeds twee Koala's geadopteerd die te zien zijn hier boven in mijn banner.
Die hadden wij al genomen toen we nog in Nederland woonde, ik moet wel zeggen dat de Certificaten die van de eerste twee heb ontvangen veel mooier zijn. Die kun je namelijk neerzetten, met een foto op de voorkant en binnen in is dan het certificaat. Maar goed het gaat om het beestje.
Maar de volgende doen wij wel weer bij Carla Sluiter, want ik vind het leuk om neer te zetten.
Carla is op het moment ziek, we hopen dat ze weer snel hersteld.
Wij willen er namelijk vijf in totaal adopteren, maar wachten tot Carla beter is.
Wil er niemand een Koala adopteren het kost maar 40 dollar, ik hoop dat door dat ik dit op mijn site zet er nog een paar mensen zijn die een Koala willen adopteren.
Mocht dat zo zijn mail me dan maar even,dan geef ik door wanneer Carla beter is en kunnen we het via haar doen.

2 Comments:

  • At 1:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    Helaas,
    Ik kreeg net gisteren bericht dat alleen al mijn servicekosten zijn gestegen met 53 euro.....(PER MAAND!!). En dan nog al die andere verhogingen die eraan komen. Die moeten allemaal gedekt worden door een inkomensstijging van 35 euro per maand..... Dan blijft er als je een VUT-uitkering hebt weinig mogelijkheid om nog een Koala te adopteren vrees ik...
    Sorry.....
    Groetjes, Lia

     
  • At 1:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Li,
    Uit je mail begrijp ik inmiddels dat die 40 dollar éénmalig is en niet maandelijks. Nou, in dat geval mag je mij noteren hoor. Want dat is natuurlijk prima te doen. Dus laat Carla dan maar een liefie voor mij uitzoeken.
    Groetjes, Lia

     

Post a Comment

<< Home