Finally There Now

Friday, March 07, 2008

Hexagon Box

Tussendoor iets heel anders gemaakt een Hexagon Box.
Nog nooit eerder gedaan maar iemand op de club ging er een maken, en vroeg of ik er gelijk een wilde maken, zodat we het samen konden doen en zij het mij kon leren.

Dat heb ik maar gedaan want ik wilde wel eens weten hoe je zo een box maakt. Ik kan je wel vertellen het was erg leuk om te doen, er volgen er dus nog meer.




En zo ziet hij er dus uit aan de binnenkant. je kunt er al je naaigerei in opbergen.
Ik heb ook nog een heel klein beertje gebreid, en een konijn, maar die komen volgende keer op de site want ik wacht nog op een vervolgpatroon voor het konijn. Ze krijgt nog een hesje aan, maar dat patroon zou in maart komen.

3 Comments:

  • At 12:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jeetje Li, wat is die schitterend!!! Ik weet zeker dat je daar heel veel succes mee gaat krijgen. Ik zou hem zo kopen als ik hem zag staan.
    Groetjes,
    Lia

     
  • At 10:30 PM, Blogger Paula said…

    Nu weet ik eindeglijk wat die box is lol. Een echt kunstwerk. Proficiat

     
  • At 7:07 PM, Blogger Tommie said…

    Wat een prachtige en handige creatie !!!...
    Jammer dat je daar niet eerder mee begonnen bent dan had ik misschien nu ook wel kunnen breien :)

    Liefs,
    Paula en lebber van Tommie en Simba

     

Post a Comment

<< Home