Finally There Now

Monday, March 17, 2008

Koala Beertje

Jawel ik heb de derde aanmelding voor het adopteren van een Koala Beertje, Aggie een excollega van mij waar ik mee in Amsterdan Noord heb gewerkt heeft ook gezegd er een te willen adopteren.
Dat zijn er nu al drie, we hebben nu:
Lia / Aja / Aggie

Zodra Carla beter is heeft ze meteen weer iets te doen, we wachten wel even op Carla want die verzorgd het toch wat mooier dan het Koala ziekenhuis in Australia.
Eigenlijk niet belangrijk wat je krijgt want je doet het voor het beestje, maar toch wel leuk als je er een mooie foto aan overhoud, en niet een gelamineerd A4je dan komt de foto er toch niet leuk op uit.
Zodra we dit hebben gedaan zet ik van alle drie de dames hun foto van het geadopteerde beertje weer hier op mijn site.

2 Comments:

  • At 12:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nou graag, ben hartstikke benieuwd wat voor Koala ik toegewezen krijg.... Leuk hoor.
    Groetjes, Lia

     
  • At 5:40 AM, Anonymous Anonymous said…

    hoi hoi,

    nou ik ben erg benieuwd naar het Koala beertje. Zelfs mijn kinderen denken erover na om een Koala beertje te adopteren.
    Ik ben ook van plan op zijn/haar foto op te hangen in de huiskamer.
    Enig

    groetjes,

    Aggy

     

Post a Comment

<< Home