Finally There Now

Friday, March 14, 2008

Weer wat breiwerk

Ben weer aan het breien geslagen ondanks de hitte. Af en toe moet ik het weg leggen want het is veel te warm om te breien, en altijd maar de airco aan is ook niet gezond
Het was hier gisterenavond om half tien nog 30 graden. Maar toch is Jerry op zijn stukje kaas af, zodat hij mee kan naar de club.



Ook nog tussen door even deze kleine beer gemaakt, ik vind het altijd leuk omverschillende dingen te doen anders word het zo eentoning. Ben nu ook begonnen aan Tom, dus dan is Jerry zijn vriendje ook af. Zal nog even duren want het is een aardig werkje die Tom breien.
Ik ben benieuwd hoe jullie mijn nieuwe breiwerk vinden.


2 Comments:

  • At 11:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 11:42 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Li,
    Even een nieuw berichtje omdat mijn andere blijkbaar ergens in een bitje verzopen is :-)).
    Ik vind ze schitterend geworden, en helemaal dat stukje kaas! Ben heel benieuwd hoe je Tom gaat worden. Ik denk dat je hier heel veel succes mee gaat krijgen (alweer..).
    Jullie hebben inmiddels alweer de TV hier gehaald met het weer. Schijnt dit weekend nog erger te worden en bovendien ook nog bosbranden. Heb jij daar ook last van in je buurt?
    Hier is goddank de wind weer gaan liggen, want er was een storm hier, bar en boos. Vandaag was het in elk geval zalig weer. Zonnetje en een graad of 12. En ik houd wel van warmte, maar prefereer toch 12 graden boven 40......

    Groetjes,
    Lia

     

Post a Comment

<< Home