Finally There Now

Saturday, March 29, 2008

Prijs Gewonnen

Ik heb mijn breiwerk enz. tentoongesteld op een show bij ons in Mount Barker.
Zelf kon ik zaterdag niet gaan kijken maar een vriendin van mij belde, en vertelde dat ik voor het bruidspaar de tweede prijs heb gewonnen.

En Lotje van de Libelle heeft de derde prijs gewonnen.




Toch erg leuk dat mijn werkjes een beetje worden gewaardeerd. Zelf zou ik nooit op het idee zijn gekomen om mijn werkjes te showen, maar iemand van de club kwam naar me toe en vroeg of ik het wilde doen. Dus ik dacht ach waarom niet, ze vroegen daar waar ik het moest brengen of ik aan de grote show wilde mee doen in Adelaide. Wie weet als ik voor september nog leuke dingen heb bijgemaakt doe ik het misschien wel. En dan deze snoeppot of wat je er ook in wilt bewaren, heeft ook een derde prijs gewonnen.
Morgen ga ik mijn spulletjes weer ophalen, in de namiddag want de show is afgelopen om 16.00 uur. Wat de prijs in houd geen idee, waarschijnlijk alleen maar een mededeling of een lintje, maar ik zal het morgen wel zien.



3 Comments:

  • At 9:41 PM, Blogger Unknown said…

    gefeliciteerd met je prijs, spannend!!!

    groetjes Eugenie(hobbydoos)

     
  • At 8:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    Wat leuk joh! Hartstikke gefeliciteerd. Ben heel benieuwd wat die prijs inhoudt. Je gaat nog naam maken daar.....
    Groetjes,
    Lia

     
  • At 7:13 PM, Blogger Tommie said…

    Geweldig zeg, gefeliciteerd...

    Ze waren het natuurlijk waard om allemaal de 1e prijs te winnen.

    Ben ook erg benieuwd wat deze prijs zal zijn.

    Liefs,
    Paula en weer de lebbers van de boys

     

Post a Comment

<< Home