Finally There Now

Sunday, May 25, 2008

Amandelkrullen


Wij zijn weer eens gaan bakken, en we hebben heerlijke Amandelkrullen gebakken.

Normaal moet je dat bakken met patentbloem, maar dat kennen ze hier niet, dus hebben we gewone bloem genomen. Maar binnenkort krijgen we wel een soort of patentbloem, want we hebben het besteld in Nederland bij Piece of Cake in Purmerend. http://www.piece-cake.nl/

En gelijk natuurlijk weer wat andere leuke dingen, bv. koekjessteker in de vorm van een molen en een tulp. Leuk om hier voor de mensen koekjes te bakken in die vormen.

We hopen ook bittere pitten te kunnen bestellen bij Piece of Cake, ik heb ze daarover gemaild. En als we die dan ook kunnen kopen, gaan we ook bitterkoekjes maken. Dan hebben wij in ieder geval allerlei koekjes bij de koffie die ze hier niet verkopen. Twee weken geleden hadden we ook weespermoppen gemaakt, en toen ging de bel en kregen we koffie visite, die hebben heerlijk van onze vers gebakken weespermoppen genoten. Ik zag de foto van de weespermoppen nog op mijn computer staan, dus die heb ik hierboven nog maar even neergezet.

1 Comments:

  • At 10:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    Wat is dat toch ontzettend vervelend dat altijd als ik jouw koekjesfoto's zie bij mij het water in mijn mond loopt.....
    Ik heb laatst een pak "appeltaartmix" gekocht, waarmee je ook gewone koekjes kon bakken. Dat pak heeft ongeveer een halfjaar op mijn aanrecht gestaan tot ik besloot om het toch maar eens te gaan proberen. Een hele hoop gedoe, met als resultaat koekjes die er niet uitzagen!!, maar zo verrukkelijk waren dat ik mij daar niet meer aan waag. Want ik moet dan eigenlijk een hele trommel met koekjes in mijn eentje leeg eten.... En bovendien: ze zagen er bij lange na niet zo mooi uit als de jouwe....
    Je aanstaande bitterkoekjes kan ik al bijna proeven.....

     

Post a Comment

<< Home