Finally There Now

Monday, June 23, 2008

Ze spuiten het Beton

Vandaag 23 juni weer even terug gegaan naar ons stukje land, toen ik de straat in reed zag ik deze grote auto's al staan. Vergeet niet op de foto's te klikken want in het groot is het toch allemaal wat mooier om te zien.Ze zijn dus druk bezig met het beton zeven man sterk waren voor ons bezig.
Kijk het begin ligt er al, ziet er allemaal goed uit.
Hier zijn ze dus volop aan het spuiten.
Leuke foto vinden jullie ook niet, hij vroeg ook nog of zijn haar goed zat.
Hier zien jullie vijf man aan het werk, en dan zit er nog een in de spuitauto en er zit er nog een in de beton wagen.
Hier zien jullie hoe het van de betonauto over gaat naar de spuitauto.
Zo een betonauto is leeg en de ander staat alweer klaar, toen ik weg reed kwam er al weer een aan. Ik denk wel dat het beton in een dag ligt want ze gaan aan een stuk door.






2 Comments:

  • At 8:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    Zo, nou weet je in elk geval waar je geld naartoe gaat...... Gek idee he, dat dat allemaal alleen voor jouw huis is. Heel wat anders dan hier vind ik, omdat ze altijd aan een heel complex tegelijk bezig zijn waar je dan gewoon een onderdeeltje van bent.
    Groetjes, Lia

     
  • At 4:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    leuk om te zien hoe de bouw verloopt van jullie huis, wat een werk en wat een oppervlakte! en zo te zien doen ze het super snel allemaal.

    tot gauw , eerst even op vakantie!

    carolien.

     

Post a Comment

<< Home