Finally There Now

Sunday, June 22, 2008

Lekker Lekker Lekker

Ik heb de tweede ontbijtkoek nu ook gebakken, en ik kan jullie wel vertellen dat ik die eerste niet meer maak, want deze is zoveel lekkerder van smaak. Deze is dus met karnemelk, er stond in het recept nadat ik alles in de mixer had gedaan, ik het meel er door moest scheppen. Maar dat werd helemaal niets ik kreeg klonten, dus ik heb het gewoon ook in de mixer gedaan en dat ging allemaal perfect. En kijk eens hoe mooi hij is geworden, ik heb hem nu ook in een lange cake vorm gedaan. Ze waren nog wel allemaal ingepakt van mij, maar ik was bij Ikea en voor 3,95 dollar had ik een anderhalve liter cakebakblik.



Geweldig hij kwam ook mooi uit de vorm, zonder te breken.En hier zien jullie dan een gevulde roomboterkoek, gevuld met amandelspijs. Ja Tim dacht wie is hier nu de banketbakker, wie heeft daar voor geleerd en wie heeft daar zoveel jaar in gewerkt. Dat was toch echt niet Lidia, die heeft alleen het gebak maar verkocht, die stond in de winkel terwijl ik het bakte. Dus hij heeft deze overheerlijke gevulde boterkoek gebakken.
En Tim dacht ik ben nu toch bezig laat ik dan ook maar een heerlijk toetje maken, dit toetje heet Blanc Manger hij wilde dit al zolang maken, maar er kwam maar steeds niets van. Alles is goed gelukt alleen ja hij heeft hem niet netjes in het midden gedaan vanauit de vorm, maar hij smaakt daardoor niet minder lekker hoor.



3 Comments:

  • At 11:24 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nou ja............. zal ik dan toch maar een keertje bij jullie komen eten??????
    Groetjes,
    Lia

     
  • At 4:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    ha,ha, inderdaad , mag ik ook mee ;-)
    hmmmm...


    groetjes Carolien.

     
  • At 7:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Lidia,

    Hier even een berichtje uit Purmerend. Het ziet er allemaal lekker uit hoor. Graag zou ik van jou het recept willen ontvangen van de ontbijtkoek, want dan ga ik hem maken. Lijkt me best wel erg lekker. Ik hoor het wel van je.
    Hier gaat alles lekker. Ben erg benieuwd als het huis klaar is.

    groetjes,

    Aggy

     

Post a Comment

<< Home