Finally There Now

Wednesday, June 18, 2008

Gebakken en naar het land geweest

Francine stuurde mij een mailtje met de vraag of ik een recept had voor ontbijtkoek, want Martin haar man miste dat, dus zij wil er graag een bakken. Daardoor kwam ik ook op het idee om maar weer eens een bakdagje te doen. Ik ben begonnen met een Pumpkin Sundried Tomato broodje, zoals jullie hier naast zien.
Daarna heb ik een rozijnen broodje gebakken.



Toen een ontbijtkoek, ik moest hem in mij cakevorm doen, want de rest van de vormen zijn nog ingepakt.Zo ziet hij er dus aan de binnenkant uit, en ik kan je wel vertellen dat hij overheerlijk is. Ik heb twee recepten voor ontbijtkoek, een is met karnemelk die wil ik van de week een keer maken.



Toen als laatste heb ik ook nog maar even eierkoeken gebakken. Die zijn goed gelukt en het is ook erg makkelijk om die te maken.

Tussen het bakken door ben ik nog even op ons land gaan kijken, en ja ze hadden weer iets gedaan. Er zijn allemaal gleuven gemaakt, en daar komt dan plastic in . En dan gaan ze volgende week het beton doen.







Hier twee foto's van het land, ziet er maar vreemd uit vinden jullie ook niet. Maar het zal vast wel wat worden. Volgende week ga ik weer terug dan kan ik denk ik weer nieuwe foto's maken.







3 Comments:

  • At 1:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nou, dat ziet er dus weer overheerlijk uit. Maar dat is toch wel flink dooreten geblazen denk ik :-))
    En het ziet er inderdaad vreemd uit. Is dat aarde of ook al beton? En is dat zo rondom en tussenin afgegraven of is het zo als blokken gestort?
    In elk geval ziet het er wel gigantisch groot uit......
    Groetjes,
    Lia

     
  • At 7:42 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi lidia,

    het lijkt er op of het nooit meer goed komt , heel typisch, maar wellicht de normaalste zaak van de wereld, euh.. australie ;-)

    groetjes Carolien.

     
  • At 7:48 AM, Anonymous Anonymous said…

    ps: nou zeker een geslaagde dag met bakken! ziet er allemaal heerlijk uit.


    carolien.

     

Post a Comment

<< Home