Finally There Now

Wednesday, July 02, 2008

Vervolg Bouw

De eerste twee foto's zijn even iets anders, ik had op Internet gelezen dat iemand gewoon broodmix in de broodmachine had gedaan, maar niet gebakken alleen het deeg gemaakt. Toen als een lap neergelegd en bruine suiker met kaneeel erover uitgesmeerd. Nu dat klonk zo lekker dat ik dacht dat ga ik ook doen. Maar voordat ik het oprolde heb ik er ook nog eens amandelspijs in gedaan. Oprollen 35 min. in de oven en je heb een verrukkelijk krentenbroodje.
Zo ziet hij dus van binnen uit. Ik had geen rozijnen meer, dus ben ik naar Coles gegaan. Toen ik bij de kassa stond hoorde ik ineens hi Lidia how are you, het dagelijkse gezegde hier. Achter de volgende kassa stond Ben, en die komt twee huizen verder te wonen dan wij, hij werkt bij Coles. Wel makkelijk want hij vertelde dat de bouw wel snel ging bij ons, want ze hadden het hout al gebracht. Om 16.00 Tim van zijn werk gehaald en meteen door naar Dawesley, nieuwe foto's genomen. Ze zijn nog niet begonnen met het hout maar ik dacht toch wel leuk een paar foto's.
Hier is het beton net klaar.

Hier is het al bijna droog ondanks de regen.





En hier ligt dan ons huis nog op een hoopje, ik ben benieuwd wanneer ze gaan beginnen. Eind deze week ga ik weer kijken, moet het nu maar vaker in de gaten houden. Maar ja als ik boodschappen ga doen bij Coles hoor ik wel weer van Ben of ze wat hebben gedaan.

2 Comments:

  • At 9:43 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ik lag me gek om je kreet "hier ligt ons huis op een hoopje".... En dan zie ik op de foto een stapeltje planken.... Het lijkt zo te zien veel te weinig om het hele huis te bouwen op die plek.... Zoals gewoonlijk verkijk je je daar ongetwijfeld op. Ik ben vreselijk benieuwd naar de vervolgfoto's... (net zoals ik benieuwd ben naar de smaak van je baksels, ha, ha).
    Groetjes, Lia.

     
  • At 2:09 AM, Blogger Tommie said…

    Zo, het gaat nu echt beginnen. spannend hoor.

    Knuffel Paula

     

Post a Comment

<< Home