Finally There Now

Wednesday, July 09, 2008

Weer iets verder met de bouw

Ik was weer bij Coles voor de boodschappen, en ja hoor ik rekende af bij de kassa van Ben, en die vertelde weer wat gaat het snel bij jullie huis, ze zijn al aan het frame begonnen. Dus ik meteen weer naar Dawesley om foto's voor jullie te maken.Drie man waren bezig met het frame, en het gaat behoorlijk snel, ik denk dat het frame morgen aan het eind van de dag wel klaar is.
Wat jullie hier zien gaat onze huiskamer worden, lekker ruim een grote ruimte niet van die hokjes. Want heel veel huizen hebben hier een muur of een half muurtje en dan kom je weer in een andere ruimte, maar dat wilde wij niet.
Hier nog even van een andere hoek genomen, je ziet nog niet veel, maar vrijdag ga ik weer terug en dan kun je misschien een beetje de kamers zien.
Ik heb ook nog even van dichtbij gekeken en er komt werkelijk geen schroef aan ter pas, alles schieten ze met nagels in elkaar. Erg eenvoudig toch, we mogen wel blij zijn dat we hier niet van die stormen hebben zoals in Amerika, want je huist ligt zo aan puin.



1 Comments:

  • At 10:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jeetje, wat een verschil toch met hier. En inderdaad, de laatste tijd zagen wij hier op de TV vanwege slecht weer gewoon hele huizen een waterstroom "inzakken". Verschrikkelijk lijkt mij dat.
    Het is echt een heel ander stijl van bouwen.... Maar het wordt vast prachtig...
    Lia

     

Post a Comment

<< Home