Finally There Now

Tuesday, August 19, 2008

Begonnen met metselen

Ze zijn begonnen met metselen, geweldig nu ga je pas echt zien dat het een huis word.
Ik was maandagochtend gaan kijken, maar toen hadden ze alles klaar gezet, maar ze waren nog niet begonnen. Alles wat ik toen zag staan waren een paar werkschoenen, waarschijnlijk van een van de metselaars.
Maar gelukkig ik ben dinsdagochtend terug gegaan en ja hoor, ze waren druk bezig, en het zag er mooi uit. Ze zijn aan de rechter voorkant begonnen, dat is onze slaapkamer.

En zo ziet het er dus aan de binnenkant uit, daar tussen komt dus nog de isolatie.
Maar wij gaan er zaterdag en zondag eerst zelf naar toe, dan gaan wij nog meer hout aanbrengen. Want zoals jullie kunnen zien op de foto zitten er maar weinig balken tussen in het midden, en aangezien de binnen muren hier in de huizen drie keer niets is, moeten wij wat meer balken er tussen doen.
Dan kunnen we met een gerust had wat ophangen.
Daar zal ik ook weer foto's van maken en hier neer zetten, dan zien jullie Tim timmeren aan zijn eigen huis.


1 Comments:

  • At 7:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    Gaat mooi worden!!!! Kan dat zomaar, tijdens de bouw zelf dingen erbij maken? Volgens mij zou je dat hier toch niet moeten proberen. En misschien doen ze dat zelf nog wel en is dit gewoon alleen maar om de stenen recht langs te metselen.... Of had je dat al gevraagd.
    Groetjes,
    Lia

     

Post a Comment

<< Home