Finally There Now

Wednesday, July 30, 2008

Aan het dak begonnen

Ze zijn met het dak begonnen, de foto is een beetje donker moeilijk te nemen want als ik iets verder ga staan heb ik volop de zon in mijn snoet. Ik ga in het vervolg maar in de ochtend dan heb ik daar geen last van en kan ik beter foto's nemen. Dus ik haal Tim niet meer van zijn werk, we gaan dan samen in het weekend, maar door de week maak ik dan de foto's in de ochtend. Ik heb netjes gevraagd of ik foto's mocht nemen, was goed maar ze gingen er wel geld voor vragen zeiden ze lachend. Ze waren nog laat aan het werk, normaal zijn ze om half vijf al naar huis.
Hier een foto van de achterkant, heerlijk wij hebben de zon op de huiskamer. Aan de voorkant slapen wij dus daar komt de zon niet, dat vinden wij wel fijn.

1 Comments:

  • At 8:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    O, o, o, wat gaat dat mooi worden!!!! Onvoorstelbaar hoe snel iets van uiterlijk verandert alleen door een dicht dak...

    En lachen hoor, jouw opmerking "normaal zijn ze om half vijf al naar huis". Hier is na half vier meestal geen bouwvakker meer te bekennen.....
    Wat ik hier zie bij een klus, is dat ze om half acht zo'n beetje beginnen, rond 10 uur is iedereen verdwenen (aan de koffie....), ver over elven zijn ze al weer terug, maar tegen één uur wordt er geluncht, en rond kwart voor twee zijn ze weer met goede moed bezig.... Maar half vier, uiterlijk vier uur verdwijnen ze toch uitgeput naar huis....
    Stuk voor stuk hele aardige jongens, dat wel, maar ik vraag me wel eens af waar ze nou die rugklachten oplopen :-))
    Lia

     

Post a Comment

<< Home