Finally There Now

Tuesday, July 29, 2008

Bijna het dak er op.

Wij zijn maandag gaan kijken, dachten nieuwe week misschien zijn ze weer wat verder. En inderdaad ze hebben dus het dak neergelegd. Ik had maandag mijn fototoestel vergeten, ben dus vandaan even terug gegaan, en hoopte dat ik foto's kon maken terwijl ze bezig waren met het dak. Maar er was helemaal niemand bezig, morgen maar weer terug. Dat dit een dak moet worden, zou je niet zeggen toch.
En om het huis hebben ze ook al alle stenen neergezet, dus als het dak klaar is beginnen ze meteen met metselen. Misschien gaat het wel tegelijk een paar op het dak bezig en de metselaars ook, we hopen het dan gaat het tenminste een beetje snel. Ik zal het zien want ik ga deze week even elke dag kijken.

1 Comments:

  • At 9:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ik moet zeggen dat ik toch elke keer als ik de foto's zie, zit te kwijlen van je uitzicht rondom...
    Ik zie het al helemaal voor me, hier en daar een afrastering met wat kippen, wat geitjes, een paar mooie paarden, een stel loslopende honden en katten......
    Oef!!!
    Lia

     

Post a Comment

<< Home