Finally There Now

Friday, September 05, 2008

Die gaan snel

Wij vinden dat het best snel gaat, want ze zijn hier bij ons in de buurt ook aan het bouwen, veel eerder begonnen. Maar dat huis zit nog niet dicht met stenen, en ook het dak zit er niet op.
Dus misschien hebben we toch de juiste bouwer gekozen. Hier kun je goed zien dat dak helemaal dicht is, de meterkast hangt er ook al, lijkt zo een ondiepe kast maar hij zit gedeeltelijk in de muur.
Achterkant van het huis, toen wij aan kwamen rijden zagen we niet dat er nog mannen bezig waren. Zou je ook niet verwacht om 17.00 uur en dan nog wel op vrijdag, maar ze hadden de auto gewoon naar achteren gereden.
Hier is er een bezig in de garage, we mochten naar binnen zei hij maar we mochten niet het spul wat hij aan bracht aanraken.
Hier de huiskamer daar waren ze met zijn tweetjes bezig, toen wij weg gingen, ik denk dat ze alles af willen hebben.
Nu dit is toch geweldig vinden jullie ook niet, ik liep in de gang hoor ik ineens een vreemd geluid.
Deze knaap liep dus op stelten, en hij liep niet bepaald zachtjes, hij rende meer door het huis.
Meteen gevraagd of ik een foto van hem mocht maken.




3 Comments:

  • At 10:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    Prachtig wordt het!
    En wat een geweldig gezicht, die man op die stelten. Wat een vondst! Dat bespaart je toch een hoop "ladder op ladder af".
    Kan me voorstellen dat je in de lach schoot.
    Groetjes,
    Lia

     
  • At 5:06 AM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    Nou ja ..... achtergebleven?? Valt wel mee toch, ik heb hier nog niemand op stelten door het huis zien rennen, Geweldig! Haha..
    Heb je al wat gevonden betreffende een vitrine?
    Groetjes Tammy

     
  • At 8:41 PM, Blogger Tommie said…

    Geweldig die stelten man, alhoewel ik betwijfel of het hier door de arbowet zou komen is het wel een geweldige uitvinding voor plafonds en ander dingen waar je anders een ladder of steiger voor nodig hebt..

    Zou zelf over de grond hebben gelegen van het lachen als ik daar tegen aan gelopen was...kon je je nog inhouden??

    Liefs,

    Paula

     

Post a Comment

<< Home