Finally There Now

Wednesday, September 17, 2008

Druk Bezig

Vandaag weer even gaan kijken, gisteren hoopte ik dat alle deuren er deze week in zouden zitten.
Nu ze zaten er allemaal al in hoor, hij was bezig met de omlijsting om de ramen, en het kwam allemaal vandaag af vertelde hij. Dus het huis gaat op slot, nu nog even aan een sleutel zien te komen. Want ik kan natuurlijk altijd overdag even gaan kijken, maar als Tim uit zijn werk komt zijn ze meestal al weg.

Sorry deze foto is denk ik bewogen hij is niet zo scherp, maar goed zo zie je toch dat de deuren met de omlijsting er al zitten.

2 Comments:

  • At 11:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nou, toch wordt het een leuke serie foto's uiteindelijk. Heb je echt de hele bouw inbeeld. Zal leuk zijn om ooit het eindresultaat naast de beginfoto's te lekken.
    Lia

     
  • At 9:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nou zeg, dat is ook stom. Zit ik mijn berichtje nog even te lezen en zie ik toch een stomme tikfout.
    Natuurlijk bedoel ik "naast de beginfoto's te leggen".......
    Sorry.....
    Lia

     

Post a Comment

<< Home