Finally There Now

Monday, September 08, 2008

Mijn Adoptie

Nu een aantal vrienden van mij een Koala hebben geadopteerd, kon ik toch niet achterblijven. Dus ik heb er ook weer een genomen. En dat is William Krystal geworden.
Wij hebben er nu vier in totaal.

On 12 January 2008, a bemused local was leaving the pub in downtown Port Macquarie when, to his astonishment, he saw a young koala standing across the road on William Street. The “walk” signal began blinking and the little koala—no more than a joey—proceeded to amble across William Street towards him.
This is not something you see every day, which goes some way towards explaining why the gentleman gathered up the little joey and cuddled her for about two hours before bringing her to us.
Fortunately neither the joey nor her human guardian were harmed (even joeys can deliver a nasty scratch or bite, if scared). Indeed, Krystal, as the joey was named, looked well, sporting a coat of healthy light grey fur. She joined another two female joeys in the “joey yard” where she will continue to grow and prepare for release when she reaches 3-4kg.
Kijk die boef hier nu toch hangen, wat een scheet is het, maar ja zijn ze dat niet allemaal.




En dan deze foto, lekker eigenwijs.

1 Comments:

  • At 9:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    Tsjaaaa, eigenlijk zijn ze allemaal even lief om te zien. Ik heb daarbij hetzelfd gevoel alsof ik een asiel in loop: "doe ze mij maar allemaal!!!!"
    En dan te denken dat er nog zoveel van dit soort instanties zijn.....
    Ik wilde dat ik schathemeltjesrijk zou zijn.... en dat ik dat zou kunnen doen bij elke instantie en voor allemaal..... en dan ook nog voor alle kinderen in nood, en vervolgens alle vluchtelingeninstanties, en zo voort....... en alle gezondheidsodnerzoeken.....
    Gelukkig ben ik er inmiddels van overtuigd dat de meeste heel rijke mensen (Bill Gates, Oprah Winfry en zo) heel veel en gul geven aan goeie doelen.....
    Het zal nooit genoeg zijn.....
    Maar dat houdt hopelijk niemand tegen om te doen wat ie kan....
    Lia

     

Post a Comment

<< Home