Finally There Now

Tuesday, September 16, 2008

Huis is dicht

Dat was een verrassing het huis was dicht, ik dacht O jee nu kan ik er niet meer in. Maar ik zag dat de deur nog geen slot had dus de deur was aan de binnenkant vast gezet met blokjes.
Er moest dus ergens nog iets open staan, en dat was de Laundry deur.

Ook de deur van de garage was dicht gezet met blokjes hout.
Hier zie de blokjes hout zitten bij de voordeur en rechts is de deur naar de garage.
Hier liggen alle lijsten om de deurposten te maken, daarom hebben ze denk ik ook de deuren dicht gedaan. Maar als je ze echt wilt stelen kan het natuurlijk ook via de Laundry. Maar dat is in ider geval weer wat moeilijker dan dat ze zo voor het grijpen liggen.
En hier staan dan de binnen deuren, ik hoop dat ze er deze week allemaal in komen. Ik was er vandaag om half twee en er was al niemand meer aan het werk.




2 Comments:

  • At 6:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ik weet het al..... Dat gaan ze allemaal in orde maken op de achtste dag van de week!!!
    Groetjes,
    Lia

     
  • At 8:33 PM, Blogger Tommie said…

    Moet toch van mijn hart....WAUWWWW die paarse muren, FANTASTISCH hahahahahahaha, dat laten jullie hopelijk toch wel zo zitten he....grijnsss.....

    Fijn om elk keer te zien dat ze weer wat verder zijn gekomen en dat het nu echt op een huis begint te lijken...

    Liefs,

    Paula

     

Post a Comment

<< Home