Finally There Now

Friday, October 03, 2008

Aan de badkamers begonnen

Ze zijn aan de badkamers begonnen, het word wel erg mooi hoor.
Hij vertelde dat hij dinsdag hier mee klaar was, dus maandag ga ik even kijken want dan kan ik er nog op lopen. Want dinsdag gaan ze denk ik voegen, en dan mag je er even niet op lopen.
In deze badkamer ligt het vloertje.

En in de tweede badkamer zijn ze ook al begonnen aan de wandtegels, ik heb aan hem gevraagd of hij door tegelt tot aan de douche en tot aan de spiegel. Ik vertelde hem dat waar ik nu woon is er getegeld dan een heel klein stukje niets en dan komt de spiegel. Ik zei hem dat ik dat zo lelijk vind, en dacht dat hij het wel mooier zou kunnen doen. Haha hij zei meteen ja dat is niet mooi, maar ik ben een professional, dus doe het netjes voor je. Als je op deze foto kijkt zie je ook rechts dat er een heel smal stukje tegel zit, daar begint dus de douche.

2 Comments:

  • At 8:10 PM, Blogger Tommie said…

    Wauw, het begint er nu wel heel mooi uit te zien bij jullie..

    Grandioos hoor, lekker met kerst in jullie eigen huis, dat zal wel een heel lekker gevoel worden.

    Heel veel liefs en knuffels
    vanuit een nat en winderig
    Nederland

    Paula (en de woefs natuurlijk)

     
  • At 1:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nou, dat heb je weer mooi voor elkaar. Steek hem bij voorbaat een veer in de..... en hij doet extra zijn best. Ha, ha.
    Prachtige tegels. Leuk met dat werkje erin.
    Lia

     

Post a Comment

<< Home