Finally There Now

Thursday, September 25, 2008

Het gaat wel snel

Vandaag weer even terug geweest, was het niet van plan want ik wist dat hij de badkamers ging af maken. Maar toen we er gisteren waren zag ik dat ze in de toilet onder de wasbak dezelfde deurtjes hadden gedaan als de badkamers. Dat is verkeerd want ik had voor de toilet dezelfde deurtjes als in de keuken, er zit ook een grote kast in de toilet, en die deuren zijn wel goed. Ik ben met de papieren terug gegaan, en hij zou het in orde maken met de keukenbaas, dus we wachten maar even geduldig af.
Maar vandaag was er iemand bezig om al het electra aan te leggen.

En ook alle tegels waren gebracht, ik ga morgen wel weer even kijken maar ik denk niet dat ze er op vrijdag nog aan beginnen. Zal wel volgende week worden, maar het word toch wel al een echt huis.

1 Comments:

  • At 12:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    Sjonge, ze gaan als een speer.....
    Wat zal het mooi zijn als de tegels erop zitten!!!!
    Lia

     

Post a Comment

<< Home