Finally There Now

Monday, September 29, 2008

Buiten en binnen aan het werk

Ze zijn weer druk aan de gang, ons protaal is al gelegd, nu nog voegen dan is het klaar.
Als het in dit tempo door gaat dan zijn ze zeker op tijd klaar.


Ze zijn ook bezig met de afwatering, ben ik even blij dat we dat door de bouwer laten doen. Tim had daar anders een behoorlijke klus aan gehad.
Kijk maar hier hij is bezig met een drilboor om de harde grond los te krijgen.
Binnen zijn ze ook druk aan de gang, want ze zijn aan het tegelen, als ik hem was zou ik een werkbank mee hebben genomen. Maar hij staat de tegels te zagen op een emmer ach het land van de No Worries, we doen het al jaren zo.
En hier heb ik het raam even open geschoven zodat ik een foto kon maken van de lounge, want de gang en de lounge was al gelegd. Ik ben niet naar binnen gegaan want dan loop ik maar in de weg. Zo krijgen jullie toch ook al een idee, wij hebben gekozen voor een hoogglans tegel in licht grijs met een klein werkje er in. Wij zijn veel in display huizen geweest en daar liggen meestal beige tegels wel mooi, maar toch niet onze smaak. We hebben gezocht naar de tegels die we in Nederland hadden, maar dat konden we wel vergeten. Maar we hebben nu toch een tegel gevonden waar je geen onderhoud aan heb, want de meeste tegels moet je elke keer weer in de was zetten, gelukkig deze niet. Deze zijn voorbewerkt natte dweil er over en klaar.




3 Comments:

  • At 10:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mooi!!!!! En wat een leuke voordeur is dat. En dat zagen op een emmertje, ach, dat past wel bij de voetsteunen van de plafondwitter..... Creatief met kurk.... hi,hi
    Lia

     
  • At 5:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Lidia, Jullie huis gaat echt snel!!! Wij wilden een bestaand huis gaan kopen maar ga me nu toch af vragen of we niet ook beter kunnen laten bouwen, heb je het tenminste naar je zin.
    Nou succes verder,
    Groetjes
    Tammy

     
  • At 8:18 PM, Blogger Tommie said…

    Had het al gezegd natuurlijk, maar vind jullie tegels prachtig, normaal niet zo'n tegelmens maar deze zou ik ook wel willen...

    Overigens waren die in Almere helemaal geweldig, maar ja helaas daar niet te krijgen en vind dit een hele mooie vervanging !!.

    Wat voor een grond hebben jullie daar?? aangezien ze met een drilboor het open moeten maken?? gewoon hele harde zandgrond of iets anders??

    Hier zitten we op de klei...ook lekker als je iets moet graven...
    Dan ben je ook zo maar dagen bezig, of je hebt overal grijze pootafdrukken van de woefs als het zo nat is als nu...

    Hahahaha tis ook nooit goed he...,
    maar wel lekker dat Tim dat niet zelf hoeft te doen...

    Liefs,


    Paula

     

Post a Comment

<< Home