Finally There Now

Wednesday, October 22, 2008

Ze zijn druk bezig

De doucheschermen zijn geplaats, hiernaast zien jullie onze tweede badkamer. Er is netjes getegeld tot aan het plafond.
De spiegels zijn ook al opgehangen, en ook die sluiten mooi aan op de tegels, dat had ik gevraagd aan de persoon die bij ons het tegel werk heeft gedaan.Want bij sommige huizen zie je de spiegels en ook de doucheschermen niet eindigen bij de tegels, dan denk ik een klein stukje tegel meer en het sluit mooi aan.

En hier dan onze badkamer, nu de douche slang nog en we kunnen douchen. Maar die komen allemaal op het laatst, wij hebben namelijk niet de standaard spullen genomen. En ze zijn bang voor diefstal als het huis nog zo vaak open is voor de werkmensen.
En hier dan de toilet, ook daar hangt de spiegel al. Nu nog de juiste kastjes want ze hebben de verkeerde deurtjes er in gehangen. Ik krijg in het toilet dezelfde deuren als in de keuken.
Alles is nog afgedekt want de schilders zijn ook volop bezig, vandaag was ik er en hij was ziek maar ging toch door al was het niet zo vlot. Nu maar hopen dat het niet erger word, want dan schiet het niet op. Het gaat al zo langzaam de meeste gingen allemaal erg snel, maar de schilders zijn wel een beetje traag. Maar goed het komt in ieder geval op tijd af, met de kerst zitten wij er echt in.


1 Comments:

  • At 9:54 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nou, ik vind eigenlijk dat ze als een speer gaan. Als ik hoor dat je buren zo enthousiast zijn over de voortgang van jouw huis, mag je niet mopperen denk ik. Netjes dat ze rekening houden met het feit dat je geen standaardspullen hebt.. Maar ik zie het wel, je moet wel overal met je neus opstaan. Ha,ha, maar dan krijg je toch wel wat je wilt.
    SPANNEND!!
    Lia

     

Post a Comment

<< Home