Finally There Now

Friday, October 17, 2008

House op the hill

Onze vrienden James en Beatrice wonen zo verschrikkelijk mooi, dat willen wij jullie toch graag even laten zien. Hier sta ik met mijn auto onderaan hun eigen weg, in de verte zie je dus hun huis liggen. Ze hebben een vreselijk groot stuk land.

Hier de voorkant van het huis dus iets dichterbij genomen.

Hier de achterkant van het huis, je zou denken het stopt bij hekje, maar nee hoor achter het hekje is nog een groot stuk waar ze 11 koeien hebben lopen. Onderwijl ik de foto's maak geeft Beatrice het gras water, ze wist niet dat ik deze foto maakte.

En hier dan het stuk land achter het hekje.


Dit is ook nog achter het hekje, je zou denken ik zie de koeien wel maar nee hoor het is zo groot die koeien lopen ergens beneden.Hier sta ik aan de voorkant van het huis en maak de foto naar beneden toe, haha ik dacht dat wij een mooi stuk van de weg af woonden 15meter, maar hier zie je hoe hun van de weg af wonen. Dit stel woont zo geweldig mooi, een nadeel je moet wel regenwater drinken, want ze zijn niet aangesloten op de waterleiding. Maar het huis en de omgeving is zo ontzettend mooi.






2 Comments:

  • At 9:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    Schitterend hoor. Wat een weelde toch om zoveel ruimte te hebben. Heel wat anders dan onze straatjes.....
    O, o, ik heb nog steeds visioenen van een erfje met kippetjes, geiten en wat paarden. Of ezels, is ook leuk. Misschien een afgesloten stukje met wat struisvogels......
    Ik sla alweer helemaal op hol als ik dat zie....
    Lia

     
  • At 5:09 AM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    Wat een mooi stukje om te wonen, een typisch Australisch aanblik, ik krijg al helemaal heimwee. Nou wat ik zo van jullie heb gezien, woon je (nog niet maar komt) ook mooi hoor.
    Groetjes
    Tammy

     

Post a Comment

<< Home