Finally There Now

Thursday, October 23, 2008

Geen schilders maarrrrrrr

Vandaag weer even gaan kijken, maar de schilders waren er niet. Ik denk dat hij misschien toch ziek is, of hij hopt van het ene naar het andere huis.
Ik wilde net weggaan toen er een auto aan kwam, ik dacht even wachten is vast voor ons huis.
En ja hoor hij kwam de glasplaat brengen voor achter het kooktoestel.


Klik wel even op de foto's want het is in het groot veel mooier te zien. En kijk eens hoe mooi het is geworden tenminste dat vind ik, het is echt schitterend de kleur past perfect bij de keuken en de vloer. Nu kwam die knaap op het idee om het ook aan de bovenkant te doen, hij zei ik heb het gisteren gedaan bij een ander huis. Hij heeft ons het adres gegeven van het display house, dus we gaan zondag maar even kijken. En als Tim het dan ook mooi vind doen we het.

2 Comments:

  • At 2:26 AM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    Hoi Lidia,
    Wat wordt dat allemaal prachtig, zonde om in de keuken te moeten koken haha, nou dan ga je toch alleen nog barbequeen!!
    Groetjes
    Tammy

     
  • At 8:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    Prachtig!! Wat bedoel je met "aan de bovenkant"? De onderkant van je keukenkastjes? Ik neem aan dat daar ook nog lampen komen?
    En ik blijf het geweldig luxe vinden hoor, zo'n heel afzonderlijk werkblok. Een filmkeuken....
    Lia

     

Post a Comment

<< Home