Finally There Now

Friday, November 21, 2008

We hebben de sleutel

We hebben de sleutel, er moeten nog wat kleine dingetjes gedaan worden, maar ze hebben beloofd dat ze daar volgende week voor komen.
Terwijl de stomer staat op te warmen om de vloer te doen. zijn de mannen begonnen met het laminaat leggen in mijn computer kamer.

En zoals jullie zien schiet het al aardig op.
Ton zet hier nieuwe sloten op de voordeur, pensloten die heeft hij meegenomen vanuit Nederland.
En Tim begint hier aan de slaapkamer van Ton met het laminaat leggen.
Deze bloemen kreeg ik van de buurvrouw, zij heeft een tuin vol met rozen.
We zijn om zes uur gestopt, want we waren ook al om zes uur uit de veren, omdat wij om acht uur de overdracht hadden. Morgen gaan ze de kamer afmaken met het laminaat, en dan gaat Ton er meteen slapen. We hebben de hele week een aanhanger achter mijn auto, geleend van een collega van Tim. Volgend weekend hebben we dan een kleine vrachtauto, en dan gaan we alle grote dingen verhuizen. Woensdag komen ze meten voor mijn wandkast in mijn computer kamer, en morgen ga ik bellen om een afspraak te maken om mijn nieuwe eethoek en vitrinekastje te laten brengen. Dan zitten wij wel netjes met de kerst, 1 december komen ze ook beton leggen rond het huis.




2 Comments:

  • At 7:54 AM, Anonymous Anonymous said…

    GEFELICITEERD!!!!
    Dat wordt nog even aanpoten, maar dan zitten jullie er als een zonnetje bij met de kerst. Wat leuk van de buurvrouw om een bloemetje te geven.
    Veel plezier met de opbouw en inrichting!!
    Lia

     
  • At 12:08 AM, Anonymous Anonymous said…

    hey Lidia,

    En ook van mij Gefeliciteerd ! eindelijk eind in zicht , en nu op naar veel woon plezier !!

    groetjes Carolien

     

Post a Comment

<< Home