Finally There Now

Wednesday, January 28, 2009

Laatste weekend van Ton

Dit was het laatste weekend van Ton, zaterdag zijn we naar Victor Harbor geweest en vandaar met de paardentram naar Granite Island.
Het is daar erg mooi we hebben het hele eiland overgewandeld. Wij zijn met de paardentram terug gegaan, en Ton is gaan lopen en heeft onderweg foto's genomen van ons in de paardentram. Jullie moeten wel even op de foto's klikken om ze groot te zien, want de foto's van het eiland zijn erg mooi.

Hier begon de wandeling rond het eiland.
Ton bovenaan maakt een foto van ons en ik van hem.
Deze nam Ton dus van ons.
Hier is Ton vooruit gaan lopen zodat hij naar boven een foto van ons kon maken, ik was blij dat ik mijn plu bij me had want het was heerlijk weer met een lekker windje, maar de zon was toch behoorlijk sterk want Tim was knalrood aan het einde van de dag.
Hier zitten wij dus in de paardentram.
Deze heb ik genomen vanaf de paardentram.
Er waren er twee, hier zie je dus het andere paardentrammetje wat ons voorbij gaat.
Zondag hebben we nog even lekker gebakken voor Ton, het was snikheet en bij ons nog eens extra heet met bijna de hele dag de oven aan. Want a'vonds ging hij ook nog eens aan voor het eten.
Hier zit Ton alle weespermoppen op te eten hihi hij heeft er ook nog wel een paar voor ons overgelaten hoor.
Toen zijn we gevuld speculaas gaan bakken, spijs en het deeg had ik al eerder gemaakt.
En als laatste overheerlijke amandelkrullen, dat is Tim zijn lievelings koekje.
Het is op het moment erg warm bij ons, vandaag was het 44 graden en deze hele week blijft het zo warm, van mij mag het wel wat minder hoor.











3 Comments:

  • At 12:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    Prachtige foto's weer. Dat is inderdaad een schitterend eiland. Ik vind het wel een beetje groot gewicht om te trekken voor één paardje.... Het loopt wel op rails natuurlijk, maar toch.
    En zoals gewoonlijk zien jullie baksels er weer zalig uit. Kan ze alweer bijna ruiken.
    Krijgen we nog foto's van "een rondje huis", of zijn jullie nog niet helemaal zo ver.
    Nou ja, ik vind het alweer geweldig dat er überhaupt weer foto's te zien zijn.
    Zal wel gek zijn, ineens weer zonder Ton denk ik. Hij hoort al bijna bij de inboedel denk ik.
    Groetjes,
    Lia

     
  • At 3:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    super mooi daar ! en inderdaad één paardje voor zoveel mensen??
    en dan ook nog in de hitte,hmm.. ik ben daar ook geen voorstander van.

    Maar het is daar wel erg mooi hoor
    en lekker (te) warm !

    groetjes carolien.

     
  • At 11:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Lidia,

    Zeker een hele mooie omgeving. Jammer dat het zo heet is. Maar goed. Je had ook weer lekkere dingen gebakken.
    Heel leuk gezicht die paardetram. Wat zullen die paarden het ook warm hebben.
    Jullie schieten al lekker op. En ook nog met de hulp van Ton.

    groetjes,

    Aggy

     

Post a Comment

<< Home