Finally There Now

Friday, January 02, 2009

We hebben weer wat gedaan

Mijn computer kamer is klaar, wel een lachertje als je een mooie computer kamer niet als zodanig kunt gebruiken. Want ik zal toch eerst moeten zorgen dat we Internet krijgen. Maar goed daar werken we aan, nu maar hopen dat Telstra zo vriendelijk wil zijn om mij een lijntje te geven. Zoniet dan moet ik over op draadloos en een laptop kopen en altijd hier in het parkje gaan zitten, want waar wij wonen is geen verbinding. Maar hier zien jullie dus de linkerkant van mijn kamer met twee computers zonder verbinding.
Hier de rechterkant daar hebben we dus een hele wandkast laten maken, heerlijk wat je daar niet allemaal kwijt kunt, geen gebrek meer aan kastruimte.
Nog even een foto van het midden waar ik een kastje heb neergezet waar ik dus wat tweety's op kwijt kan. Ik ben in ieder geval blij met mijn kamer.
Hier dus ook begonnen om voor Tim een eigen kamer te maken, zodat hij daar met zijn bureau en zijn Xbox kan zitten.
Hier de muur naar de andere kant toe, daar hebben ze de deur gemaakt zodat hij zo naar zijn garage kan. Wat dus eigenlijk meer zijn knutselgarage word, want we willen nog een andere garage achter naast het huis zetten, voor de motor en de auto.
Hier is dan de kant vanuit de garage genomen, het word echt geweldig allemaal.
Volgende week dinsdag komen ze het afdak maken van de Entertainment Area, ik zal daar foto's van maken en dan hoop ik de laptop nog te hebben zodat ik daar weer wat van neer kan zetten.





4 Comments:

  • At 2:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jeetje, het ziet er prachtig uit. Wat eeuwig zonde van zo'n mooie computerkamer. Daar zou je toch eigenlijk heerlijk moeten kunnen zitten internetten... :-((
    Ik hoop dat het toch nog in orde komt. Gelukkig dat je ons met je geleende laptopje toch nog op de hoogte kunt houden en dat we nog steeds meegenieten via de foto's.
    Lia

     
  • At 8:24 AM, Anonymous Anonymous said…

    hey lidia,

    de beste wensen voor 20009!

    wat is je kamer super geworden lekker ruim , tja... nu nog even wachten op een goeie internet verbinding, echt balen.Hoop dat je snel weer aan de slag kunt.

    groetjes Carolien

     
  • At 7:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Li, het ziet er allemaal schitterend uit hoor, maar wel vervelend dat je geen internet hebt. Heeft niemand dat daar? Ik ben ook heel benieuwd naar de woonkamer, is die al helemaal klaar? Nou tot de volgende keer maar weer, groetjes van Aja en Henny.

     
  • At 9:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Lidia,
    ja het was wel akelig stil op je Webje, nou in ieder geval weer een teken van leven. Nog Gelukkig Nieuw Jaar! Wij hebben Virgin broadband mobiel in de caravan maar goed wij zitten dicht bij melbourne en hebben hier natuurlijk goede verbinding. Dat zal nog wel veranderen als we gaan rondreizen. Groetjes en hopelijk snel tot mails!!
    Tammy

     

Post a Comment

<< Home