Finally There Now

Saturday, February 14, 2009

Alweer verwend


Wij zijn weer verwend, eerst door mijn broer toen hij hier was. En nu ontvingen we weer een pakje van mijn zuster Dina, dat doet ze trouwens vaak hoor ons iets lekkers toesturen.
Geweldig nu kan ik weer heerlijke satesaus maken, en de champignong cremesoep heb ik nodig om heerlijke aardappel maaltijdsoep te maken. Een keer geprobeerd met de champignonsoep van hier, jakkes niet lekker.
En de bakgember heb ik nodig om hete spruiten met nassi te maken, wat zullen wij weer smullen aankomende week. Dien het pakje was wel weer opengemaakt, Jan mag het dan wel goed verpakken, maar ze snijden het toch open hoor. Maar het is allemaal goed aangekomen.

3 Comments:

  • At 9:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi, wat leuk dat je zus dat doet. Als je soms nog andere dingen nodig zou hebben, kun je gerust altijd mailen wat je nodig hebt hoor. Nou smullen dan maar volgende week.

    Groetjes Aja.

     
  • At 1:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jeetje, is dat standaard? Dat ze de boel openmaken? Dan is er blijkbaar altijd wel werk te vinden daar. Ik denk dat heel veel mensen daar dagwerk hebben om alle pakjes die het land inkomen open te snijden en weer dicht te maken.
    Weet je zeker dat ze geen likje pindakaas hebben gejat?
    En hete spruiten met nasi mag je een keertje voor me opschrijven, want dat klinkt zalig.
    Groetjes, Lia

     
  • At 11:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    wat attent van je zus ! jammer dat ze deze artikelen niet bij jullie verkopen . maar zo af en toe iets ontvangen smaakt het dubbel zo lekker!

    euhh... hete spruiten met nassi?
    graag het recept ! thanks.

    groetjes Carolien.

     

Post a Comment

<< Home