Finally There Now

Tuesday, March 17, 2009

Wie heeft nummer 4 voor mij

Hier dan weer een pakketje uit Nederland, Paula heeft ons dit toegezonden. Jullie zullen wel denken wat moet je nu met Trachitol, nu wij hadden gevraagd om suparol, dat is zo'n beetje het enige wat Tim helpt bij keelpijn. Paula kon dat niet krijgen en heeft daar voor in de plaats Trachitol genomen. Ja ik denk ik zet het er maar even bij voor als die zuurpruim weer gaat reageren. En verder weer heerlijke kruiden om ontbijtkoek te maken en shoarmavlees. En niet te vergeten drie Nederlandse molentjes.
Hier staan dan de molentjes aan de muur in de lounge, helaas mis ik nog nummer vier. Dus is er misschien iemand waar ik nummer vier van kan kopen, ik hoop op deze manier toch nog aan nummer 4 te komen, want dan zijn ze er alle twaalf. Ze waren vroeger te koop bij blokker, dus mocht iemand hem hebben of iets weten, hoor ik dat graag.
Dit is dan de andere muur in de lounge (tevens de hal want de lounge is open) daar hangt een mooi schilderij van een Amsterdamse gracht. Wij hebben op deze manier toch een stukje Nederland gecreƫerd
Andere muur in de lounge, de lounge is nog niet helemaal af, we moeten nog een salon tafel hebben en dan de lamellen en dan is het klaar. Maar deze wand is klaar we hebben daar onze mooie palone stoeltjes van Leolux neergezet. En eindelijk kon na drie jaar het schilderij hangen van Herman Brood, dat hebben wij gekregen van onze vrienden Aja en Hennie, vlak voordat wij hier naar toe gingen. Het staat echt geweldig naast onze Coca Cola Telefoon uit Amerika, die muziek maakt en het licht gaat ook flikkeren als iemand belt.



5 Comments:

  • At 8:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi, he he eindelijk he dat je je spulletjes kan ophangen en het
    ziet er echt gezellig uit. Dus nu de salontafel en de lamellen nog en dan zijn jullie klaar en wat gaan jullie dan doen? Gaan jullie je dan niet vervelen? Grapje hoor, want ik denk dat jullie wel blij zullen zijn als alles klaar is.
    Groetjes Aja en Henny.distac

     
  • At 7:24 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nou, dat ziet er allemaal weer geweldig uit hoor. Leuk, die molentjes zo. Helaas ken ik niemand die er zo eentje heeft. Schitterende foto van Amsterdam hoor. Jeetje, typisch Amerikaans die telefoon. Doet me ineens denken aan dat wandbord met die vis erop, die bij geluid ineens zijn kop draait en een liedje gaat zingen.......
    Groetjes, Lia

     
  • At 4:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    hoihoi,

    Het ziet er gezellig uit. Mocht ik horen dat iemand nog nummer 4 heeft zal ik het je laten weten of je er al een hebt in de tussentijd.
    Errg gezellig zo hoor.

    groetjes,

    Aggy

     
  • At 3:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    ik ben druk voor je aan het speuren ,
    molentje nmr 4.
    maar ik denk dat het moeilijk gaat worden,
    maar wie weet !

    groetjes carolien

     
  • At 11:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hallo Lidia,

    Ik ben voor je aan het zoeken en heb vrienden in Nederland een email gestuurd met jouw foto van het rijtje molentjes en de vraag om op zoek te gaan naar nummer 4. Wie weet lukt het en vindt iemand het molentje voor jou.

    Jullie motor bevalt zo te zien goed en de foto's van de boerenmarkt zijn leuk om te zien.

    Een leuk weekeinde toegewenst,

    Marijke Breumelhof

     

Post a Comment

<< Home