Finally There Now

Thursday, March 12, 2009

Een Reactie

Hallo allemaal
Ik wil even laten weten dat wij het altijd geweldig leuk vinden om een reactie te krijgen op onze site. De reacties komen altijd eerst bij mij binnen voor goedkeuring en dan komen ze pas op de site. Dus als je naar wilt reageren dan kun je dat net zo goed laten, want dan zet ik het niet op de site, het moet wel gezellig blijven. Maar de reactie hieronder wil ik jullie toch niet onthouden.
Dat er mensen zijn die zich druk maken hoe wij onze soep eten vond ik wel grappig, en dan lezen ze het ook nog eens verkeerd, want wij eten geen soep uit een pakje. Ik had een blik champignon creme soep nodig om heerlijke aardappelmaaltijd soep te maken, dat gaat er dus als extra bij en ik kan je wel vertellen dat het een heerlijke zelfgemaakte soep is op het blikje na wat er bij in gaat. Haha en je dan druk maken omdat we hagelslag op brood eten.

Nu zoals je ziet je reactie staat op onze site hoor, ach zet volgende keer gewoon even je naam eronder, altijd leuk om te weten wie er reageerd.


Je zou ook kunnen overwegen om gewoon zelf soep te maken, in plaats van die troep uit 'n pakje. Ik snap nooit waarom mensen denken dat dat lekker is, poeier uit 'n pakje aangelengd met water. Dat heeft toch niets met koken te maken? Die chocolade van Venz slaat trouwens ook nergens op; zit 'n heel laag gehalte cacao in. Je kunt beter 'n gewone reep op je boterham doen. Maar goed, nostalgie smaakt zoet, zullen we maar zeggen...

5 Comments:

  • At 8:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nostalgie smaakt heerlijk. Het kleurt inderdaad je smaak en daar is helemaal niets mis mee. Ook een voordeel is, dat het eten ervan duidelijk blij en tevreden stemt.
    Dat is uitermate prettig voor je omgeving en ook voor je verre vrienden.
    Een aanrader om uit te proberen voor iemand die blijkbaar duidelijk een flink aantal zure bommen heeft weggewerkt. Probeer het eens zou ik zeggen. En een ondertekening is wel zo beleefd.

    Vriendelijke groetjes,
    Lia
    (die al bijna 40 jaar bevriend is met Lidia, aan wier kookkunst menigeen een voorbeeld kan nemen..)

     
  • At 9:16 AM, Blogger Tommie said…

    En ach, gelukkig hebben we zijn/haar IP adres nog...

    Sommige mensen hebben gewoon niks beters te doen dan dit soort onzinnige dingen op blogs neer te zetten, helaas zelf ook al enkele keren meegemaakt...

    Ik zou zeggen tegen onze anonieme schrijver/ster:
    Eerst GOED lezen en dan pas reageren -->
    Natuurlijk WEL met je naam eronder dan weten we voortaan allemaal om wie WIJ kunnen lachen....

    Grow up and get a life !!!!!

    Paula

     
  • At 12:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    Helemaal mee eens hoor, Paula.

    En trouwens.... wie wil nou eigenlijk überhaupt weten wie die zuurpruim/stumper is.... Helemaal niet interessant toch?
    Gelukkig heb ik dit soort minkukels nog niet in mijn gastenboek aangetroffen. Dus, zielig persoon, mocht u zich vervelen: laat maar een onaardig berichtje achter in mijn gastenboek op www.dingenvanlia.nl. Ik kan het hebben....

    Lia

     
  • At 8:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ai Lidia, wat een reactie! Weet je, bij ons zijn er verschillende mensen geweest, (al voordat we weg gingen en ook nu nog), die eerlijk zeggen dat ze ons heel erg dapper vinden dat we de stap om te emigreren gemaakt hebben en dat ze zelfs jaloers op ons zijn! Wellicht hebben jullie ook zulke reacties gehad maar nu heb je daar duidelijk iemand te pakken die dat niet durft te zeggen maar o zo jaloers is. Gewoon Australisch oplossen; niet druk over maken!! No worries mate!
    By the way, je huis komt er steeds mooier uit te zien.
    Groetjes
    Tammy

     
  • At 4:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Lidia,

    Ik heb het nu een aantal keren gelezen, maar volgens mij is hij/zij jaloers. Omdat jij lekkere dingen uit nederland krijgt die jij kan gebruiken om die heerlijke recepten te maken.
    Veel plezier met je spulletjes die je hebt gekregen hoor en smulse.

    groetjes,

    Aggy

     

Post a Comment

<< Home