Finally There Now

Saturday, March 28, 2009

Begonnen met Breien

Ja ik ben weer begonnen met breien, eerlijk gezegd heb ik nog niet veel geduld om met dit soort dingen te beginnen. We hebben nog teveel aan ons hoofd, Tim is vandaag weer verder gegaan met de Retaining Wall, en we willen vandaag ook nog wat plantjes daar neerzetten.
Zodat je een beetje ziet hoe het gaat worden.

Maar van de week ben ik hier mee begonnen en ja het was zo af. Begreep er eerst helemaal niets van, want het patroon komt uit een belgisch boekje. Ze hadden het over fronselen en over een fronseldraad, maar daarvoor is er weer een leuke site waar iedereen dit soort dingen maakt, en daar heb ik dus even advies gevraagd. Dat boekje heb ik ook gekregen van Rita, (iemand van die site), echt geweldig leuk hoor hoe de mensen via die site elkaar helpen. Van Wanda kreeg ik ook al twee cd's toegezonden met allemaal patronen, je kent elkaar niet maar toch doe je dat soort dingen voor elkaar, daar kunnen toch veel mensen een voorbeeld aan nemen. Waren we maar allemaal zo hulpvaardig voor elkaar, weg met de jaloezie er altijd voor elkaar zijn is toch veel beter.

2 Comments:

  • At 11:59 AM, Anonymous Lia said…

    Oooooo wat een poepie weer...
    Was inderdaad alweer een tijdje geleden dat ik "eigen werk" zag van je. Hartstikke leuk weer. Ik hoor ook weinig over je hobbyclubje eigenlijk. Doe je dat nog steeds, of niet meer?
    En "what the hell" is fronselen????
    Groetjes
    Lia

     
  • At 5:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    zeker weer goed gelukt! schattig.

    Ik moest wel even lachen 'een patroon uit een belgisch boekje' als je al bedenkt dat de benoeming een 'kleedje' een jurkje is .Kan ik me wel voorstellen dat je bij sommige woorden even achter je oren moet krabben. Maar attentie staat daar voor op , dat is waar, leuk toch . Zeker , kunnen sommige mensen hier een voorbeeeld aan nemen! tja.. jaloezie zet aan tot vreemd gedrag !

    groetjes Carolien.

     

Post a Comment

<< Home