Finally There Now

Tuesday, April 14, 2009

Bijna klaar

De retaining wall is klaar, eindelijk wat een werk is dat geweest zeg. Tim is nu bezig om de pijp af te zagen van het afwatering systeem, zodat die straks mooi in ons vloertje komt te zitten.
Tim gaat van de week elke avond een stukje aan het vloertje werken, hij gaat de keitjes neerleggen, die hij dan in het weekend wil inwassen met beton.
Dan is in ieder geval het stuk naast de garage helemaal klaar.
Alleen nog vullen met planten.

Kijk de kleine plantjes die ik had geplant die groeien al aardig.
En hier het begin van de muur die staat dus links naast de garage, daar hebben wij Hebe Mauve Fingers geplant. Dat word een heg en dan zien we hopelijk niet meer die lelijke afscheiding van de buren. We hopen natuurlijk dat het snel groeit, maar ach niet zo heel erg belangrijk want het is links naast de garage. Daar kom je bijna nooit, we hebben daar ook onze warmwatervoorziening en de regenwatertank laten zetten. Alle rotzooi bij elkaar.


3 Comments:

  • At 8:40 AM, Anonymous Lia said…

    Prachtig gaat dat weer worden, dat zie ik al.... Leuk, dat hek van die stammetjes. Heeft Tim dat ook zelf gemaakt? Jullie boffen toch maar met elkaar vind ik. Tim heeft gouden klushandjes, en jij hebt gouden bakhandjes....
    Liefs,
    Lia

     
  • At 1:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    wat een werk ! maar wat gaat het weer mooi worden ! je mannetje moet er maar zin in hebben, en dan ook nog na het werk even bij klussen. Maar.. het is voor het goede doel.
    En beter nu dan over een paar jaar , want dan komt het er niet meer van, ik geloof dat ik zelf het voorbeeld ben ;-)

    Groetjes Carolien .

     
  • At 4:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Lidia, wij zitten op de camping en ik heb sinds een paar dagen een laptop. Ik heb er nooit aangewild, maarja zo zie je maar. Ik heb via google (blogs) je site gevonden en zet hem zo in mijn favorieten. Het is schitterend wat Tim heeft gemaakt en jullie huis is echt een paleisje hoor, wees er maar heel trots op.
    PS ik kan op de camping ook gewoon mijn e-mail ontvangen.

    Liefs Aja en Henny

     

Post a Comment

<< Home