Finally There Now

Friday, April 24, 2009

Regen Regen Regen

Het heeft gisteren geregent vanaf half twaalf in de ochtend, toen begon het bij ons in Dawesley, en het is de hele dag en avond doorgegaan.
Dus de Aussies zijn weer erg blij, hun watertank is weer gevuld, ze hebben de hele week regen voorspelt, maar vandaag schijnt hier alweer de zon. Dus ik moet het nog zien hoor, we hebben nooit lang regen achter elkaar.
Van mij hoeft het ook niet hoor, wij komen uit een regenachtig land, dus daar zitten wij niet op te wachten, maar goed het is voor het land he.

Maar wat doe ik dan op zo'n regenachtige dag, ik dacht dat laat ik jullie even zien, kunnen jullie even zitten smullen op afstand. Als eerste heb ik een lekker wit broodje voor Tim gebakken.

Voor mij heb ik een Multi Granen broodje gebakken, dat vind Tim niet lekker.
Toen een overheerlijke ontbijtkoek, en die heb ik gevuld met cocos heeeeerlijk.
Kijk eens hoe lekker je ziet de cocos stukjes zitten, ik heb net lekker ontbeten met de ontbijtkoek.
Ondertussen Roast Beef in de slowcooker, dat moet vier uur pruttelen.
En als laatste ook nog even yoghurt gemaakt, dus we hadden zelfgemaakte yoghurt toe met honing en Pecan Noten.







3 Comments:

  • At 2:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nou weet ik het zeker dat ik het jammer vind je buurvrouw niet te zijn, jammie. Ja het is toch iets te ver om om te rijden, morgen vertrekken we naar het noorden. Maar ooit zullen we jullie richting op komen en dan hoop ik dat je het bakken nog niet verleerd bent ha ha,
    Groetjes
    Tammy

     
  • At 8:35 PM, Anonymous Lia said…

    Nou, daar kan ik me helemaal bij aansluiten. Krijg er waarachtig trek van. Ziet er zalig uit.
    Je kunt wel een eigen cateringbedrijfje beginnen zo.
    Verrukkelijk hoor.
    Lia

     
  • At 4:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    zucht wat lekker , ik weet nog dat je toen wel eens iets lekkers mee nam naar kantoor , je had net een nieuwe broodbak machine , en daar maakte je met veel plezier heerlijke broodjes mee. ja.. waar is die tijd gebleven,maar het ziet er weer verukkelijk uit! inderdaad een catering bedrijfje is echt iets voor jou :-)

    groetjes Carolien.

     

Post a Comment

<< Home