Finally There Now

Monday, April 20, 2009

Tim is begonnen met de ondergrond voor het vloertje. het was een aardig klusje want die matjes met steentjes passen natuurlijk niet netjes, dus hij heeft veel moeten knippen en weer ergens anders de steentjes tussen moeten leggen.
Maar hij is trots op zijn werk, en dat mag ook wel vind ik.

Hier de ondergrond nog even gelijk maken.
Nadat hij alle steentjes heeft neergelegd is hij begonnen met de steentjes inwassen.
Ook een aardig klusje, maar het lukt allemaal wel.
Hier is het vloertje klaar, hoe vinden jullie het geworden?
Hier kun je goed zien hoe netjes hij de afvoerpijp heeft weggewerkt, en jullie zien het vloertje moet nog drogen. Maar we kunnen nu normaal langs het huis lopen, we hoeven niet meer op te passen dat we op de betonrand naast huis moeten blijven lopen, de vloer loopt nu netjes door.

En terwijl Tim buiten bezig was heb ik een heerlijke gevuilde boterkoek en een rozijnenbroodje gebakken voor de buren. Want we hadden van buren verderop twee kruiwagens vol spul gekregen voor onder de steentjes te leggen om de vloer gelijk te maken.

En als laatste wil ik ook nog even mijn tomaten laten zien, ben benieuwd of ze voor de winter nog rood worden. Dat plastic wat jullie zien op de achtergrong, dat is allemaal aarde dat heeft een collega van Tim vorige week gebracht, het is aarde van de farm van Tim zijn werk.







2 Comments:

  • At 10:27 AM, Anonymous Lia said…

    Jeetje mina, volgens mij werken jullie je te pletter. Het wordt schitterend. Een hartstikke mooi paadje, en alweer loopt het water in mijn mond bij de foto van je baksels. Enne.... je kunt misschien wel problemen hebben met de houding van jouw Aussies... maar als ik toch zie wat ze doen, kunnen in elk geval mijn buren daar nog een hele grote punt aan zuigen.... Ik ken mijn buren niet eens, en die wonen geen kilometer bij mij vandaan, maar gewoon de voordeur uit en om de hoek.... en vervolgens een trap op en/of een trap af......
    Dus wees maar blij met jouw contacten. Hier is het denk ik echt niet beter.
    Groetjes,
    Lia

     
  • At 2:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    Geweldig die steentjes, wel een werk maar dan heb je ook wat. Én, ik wou dat ik je buurvrouw was, hmmm, ziet er lekker uit.
    Groetjes
    Tammy

     

Post a Comment

<< Home