Finally There Now

Friday, May 08, 2009

Internet

Hier dan mijn schotel, ziet het er niet gaaf uit. En dat allemaal gratis, na ruim drie jaar aangemodderd te hebben met Dial-Up eindelijk een normale verbinding. Mensen kunnen me weer foto's sturen, en ik kan weer filpjes zien op andere hun site.

Nu ik ben er blij mee, nu maar hopen dat het ook goed blijft werken.

Hier nog even de schotel van de andere kant, hij is er keuring opgezet. Die man was er wel lang mee bezig hoor. Maar ja koffie drinken en ook aardig tijdje zitten kletsen, hij kwam uit Zuid Afrika . Hij begon om 9.00 uur en ging om 13.00 weg.
En dit is dan mijn modem, wat een ding he zo groot. De draden gaan keurig naar de zijmuur daar gaan ze binnendoor omhoog het dak op. Geen last van een hoop draden dus, nee hij heeft het keurig gemaakt.
En zoals jullie konden zien is het een bewolkt dagje, we eten vanavond lekker makkelijk, dus ik hoef de deur niet uit. Lekker even alles regelen aan de computer, en er moest natuurlijk ook weer even worden gebakken. Ik kreeg een recept van een Boiled Christmas Loaf, en hier staat hij dan. Ik dacht ga maar vast oefenen voorals mijn broer komt kan ik dit voor hem bakken met de kerst.








3 Comments:

  • At 8:58 PM, Anonymous Lia said…

    Ziet er prachtig uit hoor. Zalig dat je weer normaal kunt internetten. Hoef je niet meer zoveel boekjes te lezen tussedoor, ha,ha. Gefeliciteerd. En je baksels doen mij weer het water in de mond lopen.
    Lia

     
  • At 10:11 AM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    Hallo Lidia,
    Nu je 1 schotel hebt, kunnen er ook wel 2 op dat grote dak. Heb je wel eens gedacht aan sateliet-tv? Dan kun je BVN ontvangen, als je dat wilt uiteraard.
    Groetjes
    Tammy

     
  • At 11:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    hoi Lidia,

    super hoor weer 'gewoon' internet.
    En dit allemaal gratis! wat een service, oke na drie jaar mag dat ook wel eens.
    Enne... ik zal je weer eens een foto
    sturen. ;-)

    groetjes Carolien

     

Post a Comment

<< Home