Finally There Now

Tuesday, May 26, 2009

Hij is klaar

Dit wilde ik jullie even laten zien, eindelijk heb ik weer iets gebreid een clown.
Ik ben nu nog bezig met een giraffe, dat is een beetje veel werk want daarop moet ik strepen borduren, maar ik ga het proberen.

Ik moet vandaag toch thuisblijven want ze komen de sloten op de ramen en de deuren zetten.
Gisteren is er iemand van Luxaflex geweest en ik heb daar mijn lamellen besteld, die zijn ongeveer met drie weken klaar.
Dus vandaag tijd zat om de giraffe af te maken, daarna ga ik weer eens proberen te haken, vroeger veel gedaan maar ik zou niet meer weten hoe het moet.
Maar mijn zus Dina heeft een boekje toegezonden hoe te haken vanaf het begin, dus met dat boekje er bij moet het toch wel weer lukken hoop ik.

1 Comments:

  • At 10:10 AM, Anonymous Lia said…

    Jeetje wat een werk, dat geruite broekje.... Maar hij is schattig. Het haken zal je vast wel lukken. Even de boel "opdiepen uit je geheugen".. hihihi
    Benieuwd naar je giraffe. In elk geval is dit clowntje een scheetje.
    Lia

     

Post a Comment

<< Home