Finally There Now

Sunday, May 17, 2009

Plantjes

We hebben vandaag weer wat plantjes neergezet, en Tim heeft ook weer iets gedaan aan het hek. Best veel werk hoor, maar we komen er wel.
Hier staat een bloedsinasappelboom dan een plant die hele mooie bloemen geeft.
Daarnaast dan weer een citroenenboom, speciaal gekocht zodat ik mijn eigen citroenrasp kan maken van mijn eigen citroentjes.
En dan daarnaast weer een mooie plant.

En hier zet ik nog wat Hebe's erbij, we zijn naar Virginia Nursery geweest, niet bepaald naast de deur. Maar we waren al een beetje die richting uitgegaan voor een aanhangwagentje voor achter mijn auto. Daar zijn we nog niet voor geslaagd, toen maar even door naar die Nursery. Ik heb er nog ongeveer tien nodig dan is de hele rand gevuld met dezelfde planten.
Tim is hier bezig op een avond om de latten te beitsen, die zijn voor het hek.
Uit zijn werk nog even schuren voordat ze een tweede keer worden gedaan.
Hier is Tim bezig om het hek te bevestigen aan de muur.
Hier zit het hek bijna in elkaar, er komen nog mooie latten op want anders loop je er natuurlijk nog door.

Kijk om even een idee te geven van hoe het gaat worden, het hek word met deze latten dicht gemaakt.






3 Comments:

  • At 8:31 AM, Anonymous Lia said…

    Wat een energie hebben jullie zeg!!Zitten jullie ooit wel eens gewoon lekker stil??? Dus ff niks te doen???
    En natuurlijk wordt ook dit weer schitterend.....
    Lia

     
  • At 5:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Lidia,

    wat een werk allemaal, maar jullie hebben er zin in, kan me ook wel weer voorstellen als je ziet hoe mooi en gezellig het wordt ga je nog even door in de avond uurtjes ;-)

    Groetjes Carolien

     
  • At 8:57 AM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    Heerlijk later al dat eigen fruit.
    Groetjes
    Tammy

     

Post a Comment

<< Home