Finally There Now

Sunday, June 14, 2009

Tegenslag

We hadden wat tegenslag, Tim wilde graag dat hoekje bij ons hek afmaken maar dat verliep niet zo lekker vlot als hij had gewild. Toen we de aarde weg haalde zag Tim een gat in de pijp van het stormwater afvoer. Dus ik meteen naar het volgende dorp om lijm te halen zodat we nieuw stuk pijp er tussen konden zetten
Hier is de pijp er tussen uit gehaal, en meteen een waterballet natuurlijk.
Nieuwe pijp zit er in, nu gaat hij deze hoge pijp inkorten zodat het gelijk komt met de vloer zodat het water daardoor weg kan lopen.
Ik was voor de tweede keer naar het dorp gereden voor boodschappen te doen, ik moet natuurlijk wel een lekker maaltje maken, want Tim lust wel wat na de hele dag te hebben gewerkt in de buitenlucht, en zelfs af en toe in de regen. En toen ik terug kwam had hij het modderbad al helemaal weer netjes voor elkaar. Op deze foto kunnen jullie ook ons hek goed zien, we hebben de mooiste kant natuurlijk aan de andere kant, maar deze kant valt best mee, het frame is helemaal niet lelijk
Hier zien jullie de zijkant die is nu helemaal gevuld met Hebe's, leuk plantje die het hele jaar door bloeit, alhoewel er wel een stel tussen staan die nu geen bloemen hebben.
Hier dus ons hek aan de voorkant, het nuurtje waar de kat op staat daar moet aan de zijkant nog iets komen, we doen daar een stukje gaas zodat je er niet meer doorheen kunt komen.
Hier is ons modderbad weer helemaal netjes, hier komt nog een mooie grote steen te liggen, er komt nog een cactus en een vetplant in. En dan gaat er doek over de aarde om het onkruid tegen te gaan, en daarover heen komen kleine steentjes, dezelfde die al bovenop liggen.
Even op de foto klikken om het beter te zien.







3 Comments:

  • At 6:53 AM, Anonymous Lia said…

    Nou, jullie hebben weer berehard gewerkt hoor, vooral Tim. En het ziet er werkelijk prachtig uit. Volgens mij kan jij inmiddels ook je volledige dagen wel zoet brengen in je tuin.....
    Lia

     
  • At 8:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    hey lidia,

    mooi hoor! leuk z'n rots tuintje .
    tja... even je tuin doen is er niet bij, geeft toch altijd meer werk dan je denkt, maar wat wordt het super mooi .

    groetjes Carolien

     
  • At 10:28 PM, Blogger Tamara Slingerland-Verschuur said…

    Hoi Lidia, hier ben ik weer. Na 4 weken op het paradijsje van m'n oom en tante maar wel bijna zonder internet, kan ik weer reageren. Het was wel komisch want zij hadden hetzelfde probleem als jullie wat internet betreft. Toen zei ik tegen ze, "ik zal even vragen hoe Lidia in Adelaide dat heeft gedaan" en dan zie ik dat je problemen had met e-mail. Nou dat schoot dus niet op. Ze hebben nu een duur telstra abonnement genomen. Hoe gaat internet nu bij jullie? Zo te zien wel goed he? Maar heb ik nu wel jouw nieuwe e-mail adres?
    Vervelend zo'n lekkage maar later op de site is je modderpoeltje al weer weg, gelukkig maar. Kun je ook niet een palmpjes kwijt? Dan zit je een beetje in Cairns.
    Tot de volgende keer, groetjes
    Tammy

     

Post a Comment

<< Home